radna akcijaPočinje nova sezona emisije Radna akcija by Ceresit

Humanitarna emisija „Radna akcija by Ceresit“, jedna od najgledanijih TV emisija u Srbiji, od danas se nastavlja, a Ceresit će i ove sezone biti generalni sponzor. Tamara Grujić će, u pratnji stručnog Ceresit tima, krenuti u nove humanitarne poduhvate, i to u područja pogođena majskim poplavama u Srbiji, pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija.
U prethodne tri sezone, normalni uslovi za život obezbeđeni su za 56 porodica, a ove godine će još 12 domova biti obnovljeno. Ceresit će za ovu sezonu ukupno donirati preko 45 tona svojih proizvoda. „Nove epizode Ceresit Radne akcije u mnogome se razlikuju od prethodnih. Radimo samo domove ljudi koji su izgubili sve u majskim poplavama, i u pitanju su kuće a ne stanovi, te imamo mnogo, mnogo više posla“ – rekla je voditeljka emisije Tamara Grujić.
Ceresit je četvrtu godinu zaredom generalni sponzor emisije „Radna akcija“, čime potvrđuje lidersku poziciju, ne samo na području građevinskog materijala, već i među društveno odgovornim brendovima koji prepoznaju potrebe lokalne zajednice. Kao ključni brend kompanije Henkel, Ceresit uspešno prati trendove u proizvodnji, omogućava smanjenu potrošnju energije preko 40 odsto i nudi dugoročna rešenja kroz uštedu energenata, kao i kroz uštedu u domaćinstvima.

Povezana vest:  U konkurenciji za "Zlatnu antenu" 14 serija i 70 umetnika