Spomenik pre ciscenja 2Tim akcije „Cif čisti Srbiju“ ulepšao čuveni kraljevački spomenik

U okviru velike akcije prolećnog čišćenja u gradovima širom Srbije, očišćen je i zaštićen kameni deo spomenika srpskim ratnicima na centralnom trgu u Kraljevu. Stručni tim za čišćenje, koji je oformila kompanija Unilever, sa postamenta čuvenog „Milutina“ uklonila je naslage čađi, grafite, masne naslage i ostale nečistoće koje su se nataložile na spomeniku, čime je simbolu Kraljeva, bar na neko vreme, vraćen blistavi sjaj. Nakon temeljnog čišćenja na postament je nanesen i specijalni anti-grafitni sloj koji će olakšati buduće održavanje njegove čistoće.
-Naši proizvodi su veoma efikasni kada je u pitanju čistoća, a sada smo videli da su i naši timovi još efikasniji u čišćenju i ulepšavanju. Zbog toga smo i odlučili da ove godine pažnju posvetimo očuvanju spomenika kulture u Srbiji i da našem brendu Cif damo jednu potpuno novu ulogu – da predvodi prolećno ulepšavanje spomenika i da pomogne građanima da se uključe i podrže našu ideju – izjavila je gđ. Snežana Vukalović, menadžer korporativnih komunikacija Unilever Beograd d.o.o. i dodala: -Naravno, materijali od kojih su izrađeni spomenici kulture biće tretirani sredstvima koja propisuju strogi pravilinici o konzervaciji i zaštiti, ali ćemo Cif koristiti da očistimo sve druge površine kako bismo unapredili čistoću u gradovima Srbije.

Povezana vest:  Ko kuva najbolje komšijske priče?

Spomenik ociscen-Kada neka kompanija u vremenima krize odluči da ulaže u kulturu, a naročito u ovu vrstu projekata, ne možemo da ostanemo ravnodušni. Svi znamo u kakvom su stanju danas lokalne samouprave, i koliko je teško naći sredstva za održavanje spomenika i zbog toga je ovaj gest kompanije Unilever više nego dobrodošao – rekla je gđ. Gordana Stojković, članica Gradskog veća grada Kraljeva, zadužena za oblast primarne zdravstvene zaštite, zaštite životne sredine, socijalne politike, zdravstva i dečje zaštite i dodala: „Kod „Milutina“ se odvija jedan veoma značajan deo života svih Kraljevčana i zato pozivam pojedince i kompanije da se odupremo našim navikama da zanemarujemo čistoću grada i da se svi uključimo u očuvanje higijene.“
Nakon očišćenog pešačkog prolaza u Čačku i spomenika srpskim ratnicima u Kraljevu, ova jedinstvena kampanja nastaviće svoju misiju ulepšavanja pešačkih prolaza i spomenika kulture u gradovima širom Srbije. Tokom aprila i maja biće očišćeni i spomenici kulture u Boru, Šapcu i Jagodini, kao i podzemni pešački prolazi u Beogradu, Nišu, Novom Sadu i Kruševcu. Na poseban način u ovoj kampanji učestvuju i građani, jer će kompanija Unilever deo prihoda od prodatih sredstava iz palete Cif izdvojiti za uređenje i čišćenje spomenika i podzemnih prolaza. Takođe, svi posetioci i fanovi internet stranice i Facebook stranice Cifcistisrbiju moći da glasaju za još jednu lokaciju koja će biti očišćena u kampanji. Više informacija o kampanji, ali i o spomencima koji će biti očišćeni možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.

Povezana vest:  Braunov “Izgubljeni simbol” najprodavaniji uoči Božića