Igraliste 2NIVEA najmlađim Uzičanima poklonila igralište u okviru kampanje GDE NAM RASTU DECA

Kampanja za sređivanje dečjih igrališta širom naše zemlje, koja je započeta na društvenim mrežama krajem prošle godine, nastavlja se i ove godine na radost velikog broja mališana. Nakon što je uspešno skrenuta pažnja javnosti na ovaj bitan problem za naše društvo, NIVEA je u oktobru prošle godine otkrila da stoji iza ove kampanje, sa željom da pomogne u opremanju zapuštenih igrališta uz povećanje građanskog aktivizma i animiranje nadležnih organa.
Sa reči, NIVEA je prešla na dela, pa je nakon otvaranja igrališta u Kragujevcu i Subotici, na red došlo i otvaranje novog, modernog igrališta u Užicu. Ovo igralište, kao i sva naredna koja će NIVEA zajedno sa građanima otvoriti, ispunjavaju najviše srpske i evropske standarde SRPS EN 1176 i SRPS EN 1177 o bezbednosti dečjih igrališta, odnosno izbora sprava i sigurnosne podloge na igralištu.
-Ovo je pobeda građana koji su stvorili stranicu i pokret „Gde nam rastu deca“. Mi smo ih podržali i pomogli da njihov glas čuju kako oni sami, tako i mediji. I to ćemo činiti i dalje. Na nama je da u budućnosti u saradnji sa nadležnim gradskim ustanovama pružimo mogućnost da se napravi, renovira i opremi što više igrališta gde god postoji potreba – rekla je Daniela Gvozdenić, Head of Brand activation management – Beiersdorf.
Prepoznajući važnost akcije koju je pokrenula NIVEA, lokalne vlasti u Užicu obezbedile su pripremu terena za izgradnju novog dečijeg igrališta.
-Građani iz svih delova naše zemlje, preko aplikacije na Facebook stranici „Gde nam rastu deca“ imaju priliku da utiču na odabir sledeće lokacije gde će biti podignuto novo igralište. Na taj način, zajedno doprinosimo rešavanju jednog od većih problema za čitavo društvo. Poboljšavamo uslove za bezbednu dečju igru na mestima gde nam rastu deca – zaključila je Gvozdenić.
Vrednosti na kojima se NIVEA bazira – bliskost, poverenje i odgovornost su upravo one vrednosti koje osnažuju porodice. Gradeći i opremajući bezbedna mesta i okruženja, NIVEA pruža mogućnosti deci i porodicama da provedu kvalitetno zajedničko vreme. Akcija sređivanja igrališta u svim delovima Srbije, biće nastavljena tokom 2014. godine. Na ovaj način, NIVEA će nastaviti da pruža svoj doprinos u stvaranju boljih uslova za odrastanje najmlađih stanovnika naše zemlje, uz konstantnu interakciju sa građanima i saradnju sa predstavnicima lokalnih vlasti.
Kako je najavljeno, NIVEA će fokus svoje društvene odgovornosti i u budućnosti usmeravati na porodice.

Povezana vest:  Imlek povećao otkupnu cenu mleka za preko 3.000 farmera u Srbiji