miranda-kerr-escada-joyful-fragrance-ad-photoPredstavljamo ESCADA Joyful – osmehnite se svetu, i svet će vam se osmehnuti

Radost je stanje uma, kada sve izgleda moguće i ništa ne može previše da vas obeshrabri. Ovo osećanje savršeno je dočarano u uzbudljivom novom ESCADA mirisu – ESCADA Joyful. Ovaj blistavi miris oličenje je sreće zatočene u bočici. ESCADA Joyful žena pristupa životu pozitivno, spontano i samouvereno. Očarana je lepotom u svetu koji je okružuje i to se ogleda u svemu što radi, pomažući joj da, zauzvrat, uživa u trenucima radosti i sreće.
Inspirisan srećom koju žena oseća kada primi predivan buket sveže ubranog cveća, miris otkriva prelep, svež roza božur okružen rosnim belim cvetovima koji razgaljuju njenu dušu. A s ovim novim mirisom predstavlja se i novo lice reklamne kampaje – Miranda Kerr.
Svetski supermodel Miranda Kerr odražava mnoga lica ESCADA Joyful mirisa. Ona jeste ESCADA žena. Njen pogled na život i kombinacija urođene sofisticiranosti, samopouzdanja i spontanosti čine Mirandu Kerr savršenom ambasadorkom za ovaj miris. Odišući zanosnom pozitivnošću i joie de vivre, ona je oličene Joyful mirisa i brenda ESCADA. Komentarišući svoju ulogu kao novo lice ESCADA Joyful, Miranda kaže: „Presrećna sam što sam deo ESCADA Joyful priče. Volim sve što ovaj miris predstavlja – iskorišćavanje malih prilika u životu, pronalaženje zadovoljstva i sreće u trenucima koji čine svaki vaš dan. Za mene, miris priziva u sećanje lepe uspomene branja svežeg buketa cveća. Obogaćen je podtonovima sandalovine i nežnim roze božurom koji apsolutno obožavam, s obzirom da je božur jedan od mojih najomiljenijih cvetova!“
„Uzbuđeni smo što lansiramo ESCADA Joyful, i to sa Mirandom Kerr i njenim prirodnim, pozitivnim šarmom koji odražava sve što ovaj miris predstavlja: miris samouverene žene koja se osmehuje svetu i sama stvara svoju sreću. Mirandim pogled na život, u kombinaciji sa njenim individualnim stilom, savršeno dočarava kvalitete ESCADA Joyful.“ Daniel Wingate, direktor ESCADA mode.
Snimljena u septembru 2013. objektivom poznatog modnog fotografa Nathaniela Goldberga na njujorškom ostrvu Ruzvelt, reklamna kampanja za Joyful izgrađena je oko koncepta spokojnih vrtova skrivenih u kutcima užurbanog grada. U ranim jutarnjim satima, junakinja skreće sa svog uobičajenog puta i pronalazi vrtove. Odevena u ESCADA haljinu koja je specijalno dizajnirana za ovu kampanju, uz vetar koji joj miluje lice, ona se kreće bezbrižno, uživajući u prirodi koja je okružuje i osećanju sreće koje joj uliva. Iznenađeno širi oči kada u daljini ugleda predivan ringišpil. Radujući se zadovoljstvu i sreći koji joj predstoje, ona trči do ringišpila i penje se na njega.  Ne obazirući se na mišljenja prolaznika, ona živi u trenutku, uživajući u vožnji dok se u pozadini uzdižu gradski neboderi. Živeći život u sopstvenom ritmu, ona se naslađuje ovim trenucima sreće.

Miris

Povezana vest:  Internacionalni uspeh srpske mode

Nežan i lagan, sa svetlucavim kvalitetom jutarnje rose, ESCADA Joyful je predivno cvetni miris. Ulje magnolije i roze božur pojačani su inovativnom, sintetizovanom notom mošusa po imenu Florimoss koja pruža mirisu dubinu i proziran, kremasti karakter.

Gornje note

Miris se otvara šerbetom od crne ribizle koji ispunjava kožu blago ledenim osećajem. Energične note mandarine i dinje pružaju mirisu njegovu bezbrižnu, veselu energiju.

Povezana vest:  NOVI FA SENSUAL & OIL - jedinstvena mešavina tri prirodna ulja za intenzivnu negu kože

Srednje note

Voćni akordi su u ravnoteži sa listovima ljubičice, ulivajući mirisu sjaja i svetlucavost, dok roza božur pruža notu vitalnosti. Prirodno ulje magnolije stvara novu, vlažnu svežinu koja je intenzivirana savršenom mešavinom ciklame i biberaste roza frezije.

Donje note

Topla osnova mirisa sadrži jedinstveni sastojak, Florimoss, koji donosi zemljani ton obavijen poznatom i kremastom sandalovinom i raskošnom toplinom saća – pružajući cvetnim tonovima prirodnu dubinu.

Povezana vest:  Veličanstveno finalno veče dm makeup awards: Odabrana nova zvezda u svetu makeup-a

Bočica

Dizajnirana da podseća na gradske nebodere, bočica ESCADA Joyful mirisa odaje počast gradskom životu i mogućnostima koje pruža. Providna kako bi otkrila nežno roza boju mirisa, bočica blista od samopouzdanja. Ugraviran na njenom grliću nalazi se kultni logo – duplo slovo E – koje je dizajnirala Margaretha Ley, osnivač ESCADE. Stoper u vidu roze dragulja odlikuje se zlatnom obradom. Upečatljiva u svojoj simetriji i elegantnim linija, nova ESCADA Joyful bočica savršeno odražava modernu sofisticiranost mirisa. Spoljašnje pakovanje je dizajnirano u savremenim zelenim i žutim nijansama koje ukazuju na jednostavnost, ženstvenost i sreću.

ESCADA Joyful će stvarati #JoyfulMoments tokom cele kampanje, pozivajući kupce da prate razgovor i usput dele sopstvene #JoyfulMoments.