VESTI
subota, 01 novembar 2014
Baner
Baner

ATA Life Style: U trendu

Umro čuveni Deda Mraz sa reklame za koka…

Umro čuveni Deda Mraz sa reklame za koka-kolu

Umro čuveni Deda Mraz sa reklame za koka-kolu Džon Mur, čuveni Deda Mraz sa božićne reklame za koka-kolu umro je danas u 86. godini.Slavni dedica, čiji su se blago lice i...

Redakcija 31 okt 2014 U trendu

Čitaj dalje

Prva Hello Kitty konvencija u Los Anđele…

Prva Hello Kitty konvencija u Los Anđelesu

Prva Hello Kitty konvencija u Los Anđelesu   Mali Tokio u Los Anđelesu domaćin je prve Hello Kitty konvencije, a organizatori očekuju oko 25.000 posetilaca tokom četiri dana trajanja manifestacije, piše AP. Dugi...

Redakcija 31 okt 2014 U trendu

Čitaj dalje
Baner
Proglašeni pobednici "J factory film za 60 sekundi"
Napisao Redakcija    četvrtak, 02 februar 2012 17:57    PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Pobednik Marko Kovac
Proglašeni pobednici "J factory film za 60 sekundi"
 
Pobednici prvog srpskog filmskog projekta ”J factory – film za 60 sekundi” u organizaciji Jameson-a irskog viskija proglašeni su juče u prestoničkom klubu „OUR bar”. Žiri, u sastvu Nebojša Glogovac, Nataša Ninković, Bojana Ordinačev, Vuk Kostić i Viktor Savić, za najbolju obradu stranog filma proglasio je film „Psiho“ Marka Kovača, dok je u kategoriji obrade domaćeg filma titulu poneo film Srđana Bulatovića „Fantom“.
„J Factory - Film za 60 sekundi” izazvao je veliko interesovanje, a tome u prilog govore podaci da zvanična J Factory Fejsbuk stranica, ima čak 14. 965 like-ova odnosno fanova. U konkureniciji za nagrade našlo se 26 kreativnih fimova što je takmičenje učinilo veoma uspešnim i ozbiljnim. Fimlovi koji su snimili naši takmičari izazvali su veliko interesovanje i kod gledalaca, čemu govori u prilog podatak da na YouTube-u imaju 36 874 pregleda.
“J Factory - Film za 60 sekundi”, svim svojim učesnicima pružio je šansu da budu režiseri jednominutnog rimejka svog omiljenog kultnog filma i postanu deo prestižnog filmskog festivala „Jameson Empire Awards“ u Londonu! Učesnici su imali zadatak da snime svoju verziju kultnog filma ili scene iz filma u trajanju od 60 sekundi. Za filmove se glasalo putem  zvaničnog Jameson sajta i putem  Jameson Srbija Facebook strane, a stručni žiri napravio je konačni odabir od po pet finalista iz svake kategorije čiji su filmovi predstavljeni na finalnoj takmičarskoj večeri.
Učesnici su mogli da snime obrade domaćih i stranih kultnih filmova, ali su isključivo strani filmovi ulazili u konkurenciju za glavnu nagradu - odlazak u London na Jameson Empire Awards filmski festival u martu ove godine. Nagrada za najbolju obradu domaćeg filma bila je profesionalna kamera, dok su za drugo i treće mesto u obe kategorije obezbeđeni vredni Jameson poklon paketi.
Kroz projekat ”J factory – film za 60 sekundi” viski Jameson pokazao je da podržava filmsku umetnost, i to ne samo u svetu, već da ulaže i u kulturni život Srbije donevši jedno prestižno svetsko takmičenje u Beograd. A svim umetnicima u duši, on je ukazao da ne moraju biti profesionalci da bi postali najbolji reditelji i stali rame uz rame sa svetskim zvezdama. Jedino što je potrebno je da svoju kreativnost i ljubav prema sedmoj umetnosti podele sa drugima!
 
Komentari (0)add comment

Napišite komentar

busy
 

Obeležite nas

Bookmark and Share

ATA social media

facebooktwitteryoutubebloggermail

ATA Advertising

Sadržaj veb sajta i tehnologija koje su korišćene su zaštićene zakonom. u slučaju da nije izričito napomenuto, sve vesti, članci, reportaže, izveštaji, intervjui i drugi tekstualni, grafički, tonski i video materijali objavljeni na veb sajtu su vlasništvo veb sajta. Dozvoljeno je kopirati tekstualni sadržaj samo uz pismeno odobrenje i uz navođenje izvora. Korišćenje fotografija i ostalih materijala sa veb sajta je strogo zabranjeno. Narušivanje povlači zakonske posledice.

Baner