Najleto NestleNove cene i novi ukusi za ljubitelje sladoleda u Srbiji

Za sve ljubitelje sladoleda kompanija Nestlé ove godine osmislila je potpuno novi pristup marketinškim aktivnostima i svoje resurse u celosti usmerila ka potrebama svojih potrošača. U toku leta sladokusce širom Srbije čekaju brojna iznenađenja i aktivacije, a najvažnije jeste sniženje cena omiljenih ledenih poslastica.
-Početak sezone sladoleda dočekali smo spremno, naša fabrika u Staroj Pazovi radi punim kapacitetom, i proizvodi sladolede za potrebe naše regije, kao i za tržište EU i Rusije. U marketinškom smislu, ove godine naša najveća investicija su snižene cene sladoleda. Umesto ulaganja u uobičajene načine oglašavanja, odlučili smo da se potpuno usmerimo i obradujemo naše potrošače aktivnostima koje su njima bitne, a to su pre svega niže cene, ukusi koje preferiraju i brojne aktivacije u kojima ove godine mogu da osvoje zanimljive nagrade – rekla je Dragana Savić, biznis menadžerka kompanije Nestlé za sladolede za Adriatic region.
Početak sezone sladoleda obeležen je u aprilu, kada je kompanija Nestlé vernim potrošačima i ljubiteljima ove poslastice podelila 20.000 sladoleda, najavivši brojna iznenađenja, inovacije i uzbudljive akcije tokom vrelih dana.
Kompanija Nestlé iz svoje fabrike u Staroj Pazovi za ovu godinu planira izvoz više od tri miliona litara različitih sladoleda, a najtraženiji sladoled iz fabrike u Srbiji je Lubenica. Domaća inovacija – sladoled Nestlé Lubenica ukus je koji definitivno osvaja Evropu. Ovaj sladoled osmislio je lokalni marketing tim, u želji da omiljeno letnje voće postane dostupno i u obliku ledene poslastice. Sladoled Lubenica se proizvodi u Staroj Pazovi, a nakon uspešne godine počela je da ga proizvodi i fabrika u Grčkoj. Trenutno se, ovaj jedinstveni srpski proizvod izvozi se u Austriju, Bugarsku, Francusku, Italiju, Poljsku, Rumuniju i Dansku.
Pored novih ukusa za najmlađe, kao što su Sunđer Bob u kombinaciji banane i čokolade, voćni slatko-kiselkasti Pirulo Lollipop, prepoznatljivi Cipiripi ukus u vafel čašici i mnogi drugi, u dečijim sladoledima ovog leta kriju se i zlatne kartice, koje dobitnike vode u celodnevnu posetu fabrici sladoleda u Staroj Pazovi. Za one malo starije kompanija je pripremila nove ukuse Best, Top Gun i Hit sladoleda dodavši im osvežavajuću voćnu notu i priliku da osvoje putovaje spajanjanjem poruka od reči koje se nalaze na štapićima sladoleda.

Povezana vest:  PepsiCo najavio širenje regenerativne poljoprivredne prakse na više od tri miliona hektara do 2030. godine