KANAL DISCOVERY CHANNEL DOČEKUJE LETO SA NOVIM VIZUELNIM IDENTITETOM I UZBUDLJIVIM PREMIJERAMA
Kanal Discovery Channel je danas najavio novi televizijski izgled čime će obeležiti početak letnje šeme. Novi vizuelni identitet je aktuelan od danas. Novi identitet je kreiran u okviru kompanije Discovery Networks pod rukovodstvom kreativnog direktora Stivena Rojla (Stephen Royle).
Najvažniji deo novog izgleda kanala je novi logo na kojem je dosadašnji Discovery-jev globus isprepletan sa slovom „D“. Novi logo postoji u šest verzija: Heroj, Voda, Vatra, Čovekovo delo, Zlato i Led, a u planu su i neke druge koje bi se koristile u specijalnim prilikama kao što je predstojeća sezona emisija o ajkulama „Nedelja ajkula“. Svaka verzija ima svoj posebni logo i paletu boja, koja naglašava i upućuje na raznolikost programa kanala Discovery Channel.
„Ovaj obnovljeni izgled je naš poseban način da dočekamo leto i uvedemo nove programe. Rekla bih da novi izgled označava blisku vezu između kanala i gledalaca: Kanal Discovery Channel je uspeo da transformiše običnu reč u sopstveni brend. Sada smo dovoljno sigurni u značaj našeg brenda i možemo slobodno da kažemo da je slovo D naše slovo. Novi logo je živopisan, sa više dinamičnosti, i svih šest verzija predstavljaju raznoliki asortiman sadržaja na kanalu koji treba da zadovolje radoznalost naših gledalaca“, rekla je Aleksandra Tiganas (Alexandra Tiganas), direktor kanala za jugoistočnu Evropu u kompaniji Discovery Networks CEEMEA.
Kliknite ovde kako biste „videli i osetili“ osveženje kanala Discovery Channel
Letnji program kanala Discovery Channel obuhvata i nove premijere, kao što su:
Američki kopači – počinje 1. jula, svakog utorka, u 22.00
U ovoj potpuno novoj seriji možete pratiti nekadašnjeg profesionalnog rvača koji se transformisao u savremenog lovca na blago, Rika Sevidža (Ric Savage), i njegov tim kako putuju širom Amerike otkrivajući skrivena blaga u dvorištima prosečnih Amerikanaca nadajući se da će se obogatiti. Jedina prepreka su im sami vlasnici, koje Rik mora da ubedi da im dopuste da kopaju po njihovoj imovini, koristeći najmodernije detektore za metal i tešku opremu za iskopavanje.
Izgubljeno i prodato – počinje 3. jula, svakog četvrtka, u 20.00
Ovo je serija o aukciji pronađenog blaga i o uzbuđenju pronalaženja vrednosti izgubljenih stvari. U glavnoj ulozi su lukavi i dobro informisani trgovci koji jednom nedeljno posećuju aukcije u potrazi za izgubljenim stvarima kako bi profitirali.
Rat za sedef – počinje 14. jula, svakog ponedeljka, u 20.00
U Južnom okeanu, nadomak Australije, živi više ajkula po kvadratnom kilometru nego bilo gde drugde na svetu. Mogućnost smrti od napada ajkule je ovde vrlo realna, i dosta ronilaca lično poznaje osećaj tuge zbog gubitka voljenih. Ronioci koji skupljaju biserne školjke suočavaju se sa smrću svaki put kada rone. Međutim, to ne sprečava ovu grupu neustrašivih muškaraca i žena koji svake sezone zaranjaju u dubine u potrazi za visoko cenjenim delikatesom – takozvanom školjkom „zlato“.
Automobili iz podzemlja – počinje 19. jula, svake subote, u 18.00
Jusuf i Antonio su profesionalni lovci na automobile, ali oni nisu obični trgovci automobilima, jer rizikuju svoje živote u svakodnevnom poslu. Putujući u zemlje bez zakona van SAD-a u koje se nijedan drugi trgovac ne bi usudio da ide, oni su u potrazi za automobilima u kojima se krije kvalitet, iako na prvi pogled ne izgledaju tako, i koje mogu pretvoriti u bogatstvo.
Uspon mašina – počinje 20. jula, svake nedelje, u 15.00
Ova kompjuterski generisana serija otkriva neverovatne priče koje stoje iza pronalazaka skrivenih duboko unutar nekih od najneverovatnijih svetskih mašina.
O Discovery Networks CEEMEA:
Discovery Networks Central and Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA) je deo kompanije Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK), svetskog broja jedan među pružaocima TV programa na pretplatu, koji dostiže ukupno 2,5 milijardi pretplatnika u preko 220 zemalja i područja. Discovery Networks CEEMEA podstiče ljude da istražuju svoj svet i da zadovolje svoju radoznalost sa preko 12 brendova kanala, koje predvode Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID i Animal Planet, kao i vodeći potrošački i obrazovni proizvodi i usluge. Emitujemo na 19 lokalnih jezika u 105 zemalja, na tri kontinenta dopirući do 260 miliona pretplatnika. Za više informacija, molimo vas posetite www.discoverycommunications.com.