Uručene nagrade autorima najboljih fotografija na konkursu „Dani Italije“
Autorima 35 najboljih fotografija na foto konkursu „Dani Italije“ svečano su uručeni vaučeri za putovanje za dve osobe u Severnu Italiju. Akciju „Dani Italije“ organizovala je kompanija Delhaize Serbia, u svojim formatima Maxi i Tempo, a ovo je, nakon „Dana Grčke“ i „Dana Belgije“ treća kampanja koja ima za cilj da se potrošačima približe proizvodi karakteristični za ova podneblja.
„Dani Italije“ trajali su od 22. maja do 22. juna i tom periodu potrošači su mogli da iz proširenog asortimana italijanskih proizvoda iste kupuju po povoljnim cenama. Pored toga za sve fanove na stranicama Maxi ili Tempa na društvenoj mreži Facebook organizovan je i nagradni konkurs. Za osvajanje putovanja u Italiju bilo je dovoljno kupiti jedan italijanski proizvod, postaviti fotografiju svog doživljaja Italije, a autori fotografija sa najviše lajkova osvojili su put u ovu zemlju.
Tokom trajanja akcije na konkurs je prijavljeno više od 700 fotografija od kojih je prema broju glasova („lajkova“) odabrano 35 pobedničkih, čiji su autori nagrađeni šestodnevnim putovanjem za dvoje. Još 140 autora čije su fotografije po mišljenju stručnog žirija bile najzanimljivije osvojile su poklon paket sa najlepšim italijanskim proizvodima brendova poput Barilla, Beretta, Buitoni, Genera, Kinder, Mazza, Monini, Nutella, Olitalia, Tom&Olivies, Palmolive, Rio Mare, Zara, itd.
„Kroz kampanje kao što su „Dani Italije“ potrošači Maxija i Tempa istražuju i upoznaju nove kulture i ukuse. Proizvodi koje su potrošači najviše kupovali ostaće deo naše redovne ponude“, izjavila je Martina Petrović, menadžerka za odnose sa javnošću kompanije Delhaize Serbia.