Drama u taksiju - Napetije nego kod SEkspira JDP
Veliki uspeh kampanje „Drama u taksiju“
 
Tim agencije „McCann Beograd“ osmislio je i realizovao kampanju „Drama u taksiju“ za Jugoslovenskog dramsko pozorište. Tri spota čiji akteri su glumci ovog pozorišta u prva 24 sata zabeležila su više od 200.000 pregleda na YouTube kanalu.
Trojica glumaca Nebojša Ljubišić, Slobodan Tešić i Stefan Bundalo na jedan dan su se našli u neobičnim ulogama – vozeći taksi ulicama Beograda, izvodili su svoje lične verzije čuvenih dramskih komada putnicima koji nisu ni slutili o čemu je reč. Ova interaktivna i moderna kampanja na drugačiji i pristupačniji način približila je repertoar pozorišta potencijalnoj publici.
„Promovisanje umetnosti je prilično kompleksan, osetljiv posao u kome je najvažnije imati meru.“, kaže Tamara Vučković Manojlović, v.d. direktora Jugoslovenskog dramskog pozorišta i dodaje da: „Naš cilj je bio da najavimo novu pozorišnu sezonu i još više povećamo interesovanje za naše predstave. Drago nam je što je ova kampanja izazvala veliko interesovanje.“
Reakcije putnika zabeležile su skrivene kamere postavljene u vozilima dok slušaju priče iz predstava „Otelo“, „Zločin i kazna“ i „Mletački trgovac“, ovaj put ispričane na originalan način. Radnje ovih dela smeštene su u realan život i svedena su na najuzbudljivije, najšokantnije i najemotivnije dramske momente u trajanju od samo dva minuta.
„Za kreativce u advertajzing agenciji jedna od najvećih satisfakcija je kad nešto što smisle kao deo kampanje postane deo pop kulture i svakodnevnog govora ljudi. Nije prоšao ni jedan dan od kako su naši virali za JDP osvanuli na Internetu, a ljudi su već počeli da citiraju „replike“ iz taksija kao što su „Desa, sunce tatino“, „Nemoj da te tata zgazi kolima“ ili „A baba samo gomila šuške“.“, ističe Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije „McCann Beograd“ i dodaje: „Drugačijim pristupom uspeli smo da približimo predstave JDP-a široj publici i da na efektan način dokažemo da je i takozvana „ozbljna“ umetnost zabavna, uzbudljiva i zanimljiva. Nadamo se da će naša kampanja privući mnoge da početkom nove pozorišne sezone pOsete JDP!“.
Povezana vest:  Evrovizija – koja država je bila pobednik na društvenim mrežama?