LG LogoKompanija LG pomaže građanima koji su pretrpeli štetu od poplava

U okviru akcije pomoći građanima koji su pretrpeli štetu od poplava, kompanija LG Electronics (LG) je korisnicima svojih uređaja omogućila besplatnu popravku do 31. avgusta. Ovaj vid pomoći mogu da iskoriste građani Obrenovaca, Krupnja, Loznice, Svilajnca, Ćuprije, Paraćina, Vladimirca i Šida ukoliko imaju prijavljen boravak u tim gradovima ili u slučaju da je LG proizvod lociran u jednom od navedenih gradova.
Besplatna popravka odnosi se na klima uređaje, kao i na uređaje iz programa kućne zabave (TV i audio-video uređaji) i bele tehnike, koji su oštećeni u poplavama i čija popravka ne prelazi iznos od 50 evra u dinarskoj protivvrednosti (po srednjem kursu NBS na dan popravke). Pored proizvoda koji su pod garancijom, svi građani koji poseduju oštećene LG uređaje koji nisu stariji od 5 godina, imaju mogućnost besplatne popravke, dok zamena uređaja neće biti moguća. Serviseri će po pozivu dolaziti na adrese građana u Obrenovcu, Krupnju, Loznici, Svilajncu, Ćupriji, Paraćinu, Vladimircu i Šidu dok svoje LG proizvode sami u servis mogu doneti jedino građani koji imaju prijavljen boravak u navedenim mestima.
Popravka je u potpunosti besplatna u slučaju da iznosi do 50 evra u dinarskoj protivvrednosti. Međutim ukoliko premašuje ovu sumu, biće naplaćeno 50% od sume koja prelazi cifru od 50 evra dok LG snosi troškove za ostatak sume (npr. ukoliko je cena 112 evra, oduzima se 50 evra i onda se preostala suma deli na pola, tako da korisnik će platiti 31 evro (112-50)/2=31).
Dodatne informacije mogu se dobiti putem sajta www.lg.com/rs ili pozivanjem korisničkog servisa na broj telefona 011 363 05 00 (tarifira se po ceni lokalnog poziva).

Povezana vest:  Canon predstavlja novu generaciju inteligentnog softvera za skeniranje Scan2x Online