NIKE OSVOJIO BRAZIL
Nakon skoro mesec dana, Svetsko prvenstvo u fudbalu dostiglo je svoj vrhunac – u finalu, snage će odmeriti reprezentacije Argentine i Nemačke! Borba na terenu i prikazana igra velikog broja reprezentacija, dokaz su da je ovo takmičenje zanimljivije nego ikada, a statističari su dali uvid u zanimljive parametre za koje se ne čuje baš previše.
Do utakmica za prvo i treće mesto, na šampionatu je postignuto 167 golova, što je 2,7 golova po meču, za 0,4 više nego pre četiri godine u Južnoj Africi. Čak 75% golova postigli su igrači koji nose kopačke kompanije Nike, a zanimljivo je i to da je Miroslav Klose oborio rekord legendarnog Ronalda, upisavši svoj 16. gol na Svetskim prvenstvima, upravo u Nike Hypervenom kopačkama. Čak deset reprezentacija bilo je obučeno u Nike opremu, a od onih igrača koji će nastupati u finalu, 41% njih će igrati u Nike obući.
Kompanija Nike dobila je više od 5,5 miliona novih „fanova“ na društvenim mrežama od kada je Svetski kup u Brazilu počeo, a Nike spotovi povodom ovog turnira „Pobednik ostaje“ i „Poslednja utakmica“ našli su se među najboljim i najviše „deljenim“ viralnim brend kampanjama ikada. Tri mini filma za kampanju #RiskEverything imala su preko 400 miliona online pregleda.
Nema sumnje da je sport veoma profitabilan biznis za kompanije koje dobro rade svoj posao, a Nike, svetski lider u proizvodnji sportske opreme, primer je uspešnog i kvalitetnog poslovanja, budući da je i prošle fiskalne godine imao poslovni rast od 10% ili skoro 28 milijardi dolara.