Discovery Networks International (DNI) postigao rekordnu gledanost u svojoj istoriji tokom drugog kvartala 2014. godine
Kompanija Discovery Networks International, koja je deo kompanije Discovery Communications objavila je da je drugi kvartal 2014. godine najuspešniji kvartal u istoriji ove kompanije. Uz rekordnu gledanost i porast digitalnih aktivnosti, DNI je tokom drugog kvartala imala 621 milion gledalaca što je porast od 3% u odnosu na isti period prošle godine. Baš u godini kada slavi 25 godina postojanja, kompanija DNI, pod čiju nadležnost spada i srpsko tržište, postigla je najveću posećenost svojih sajtova (porast od 45% u odnosu na prošlu godinu) i stranica društvenih mreža (porast od 250% u odnosu na prošlu godinu)
Džej Bi Peret (JB Perrette), predsednik kompanije Discovery Networks International, izjavio je: „Ovaj fantastičan rezultat potvrda je snage našeg poslovanja na globalnom nivou. Iznova pomeramo lestvicu kada su u pitanju TV i onlajn sadržaji. Naš neprekidni rad na tome da budemo na najbolji način pričamo priče, naši brendovi koji imaju lojalne obožavaoce i pokrivenost koja podrazumeva više od 220 zemalja i teritorija, doveli su nas do ovih izuzetnih rezultata.