Lab product testingPampersov svet inovacija

Danas se mame i tate slažu u jednom – ono što je stvarno bitno je da bebe dobiju dovoljno ljubavi, sna i igre. Upravo zbog toga Pampers pomaže bebama da dobiju najviše od sva tri za srećan i zdrav razvoj.
Pampers zna da su jutrarnji zajednički momenti posebni za majku i za njenu bebu. Beba bolje može da uživa svakog jutra posle suve noći Zlatnog Sna – najbolji san koji beba može imati koji traje celu noć. Zbog toga naučnici iz Pampersa su radili naporno na razvoju superupijajuće pelene, Pampers Active Baby-Dry koja pruža dokazanu suvoću tokom noći, koja traje i do 12 časova, tako da beba može da uživa u srećnom jutru. Pampers Active Baby-Dry sada ima novodizajnirani porozni upijajući sloj i jezgro koje pouzdano upija vlažnost sa bebine kože, drži je u mestu i sprečava da ponovo curi na bebinu kožu.
U srcu Pampers sveta, Nemačkom inovacionom Centru – Baby Care Schwalbach, su roditelji i njihove bebe! Lociran veoma blizu Frankfurta, Schwalbach Tehnički Centar ima 22,000m2 radnog prostora gde preko 250 zaposlenih sprovodi testiranje, istraživanje i razvoj da bi razumeli potrebe beba i majki i procenili koje su performanse proizvoda neophodne za zadovoljenje tih potreba. Samo testiranje beba i roditelja daje realistično razumevanje sveobuhvatnih performansi proizvoda.
Zbog toga su u Nemačkom Inovacionom Centru– Baby Care Schwalbach kreirani „Playground labs“ (laboratorije-igrališta) koja daju mogućnost posmatranja do 100 beba svake nedelje dok nose pelene. Kompletno opremljena laboratorija za kožu daje mogućnost sprovođenja dermatoloških istraživanja kože. Pampers radi istraživanja sa potrošačima širom sveta : oko 1200 porodica nedeljno testira do 2 miliona pelena godišnje u 600 testova godišnje.
S početkom 1956. Godine, P&G Istraživačka divizija je razvila prvi Pampers. Razlog je bio jednostavan, Viktor Mils, prepoznat kao najproduktivniji i najinovativniji tehnolog u Procter & Gamble-u, nije voleo menjanje pelena svom prvom unučetu. Njegov unuk je stalno bio mokar i osećao se nekomforno, pelene nisu dobro prijanjale i njihovo pranje je bio stalan posao, pa je on otkrio bolji način…
Pampers je lansirao prve priuštive, masovno proizvođene pelene 1961. godine, koje su postale nacionalno dostupne 1970. Od tog vremena do sad, Pampers je dizajnirao asortiman pelena da pokrije svaku fazu razvoja bebe i kreirao je značajna unapređenja proizvoda, koja doprinose životu beba i roditelja.
Danas, sa novim performansama i novim dizajnom pelena Pampers Active Baby-Dry je ono što treba svakoj bebi i roditelju za bezbrižan san u noćima i jutra ispunjena ljubavlju i igrom.

Povezana vest:  Uspešno održan AVON Beauty & Fashion Forum NO.6