2014 10 08 Opel-ADAM-by-Bryan-Adams1Aukcija: Ograničena verzija Opel ADAM-a Brajana Adamsa
 
Opel ADAM poseduje skoro neiscrpne mogućnosti individualizacije. Specijalno izdanje ADAM-a od Brajana Adamsa sa maskirnim dizajnom najbolji je dokaz za to. Kanadski muzičar i fotograf dizajnirao je ograničeno izdanje ovog modela u saradnji sa Opelom.
Obožavatelji će sada imati priliku da kupe jedan od primeraka ADAM-a dizajniranih od strane Brajana Adamsa jer je Opel odlučio da na aukciji proda sedam vozila ove ekskluzivne serije i da sav prihod da u dobrotvorne svrhe. Aukcija na najvećem nemačkom portalu posvećenom dobrotvornim aukcijama, United Charity, otvorena je i ponude za maskirnog ADAM-a mogu da se pošalju putem sledećeg linka www.unitedcharity.de/OpelAdam  do 21. novembra 2014. godine. Prihod je namenjen fondaciji Brajana Adamsa. Ova dobrotvorna organizacija brine o ugroženim ljudima širom sveta.
„Brajan Adams mi je ispričao dosta toga o njegovoj fondaciji tokom snimanja za naš ADAM kalendar. Pored ostalog, fondacija radi na pružanju novih prilika za obrazovanje u Avganistanu i na globalnim ekološkim projektima. Svesrdno podržavamo ove aktivnosti i bili bismo prezadovoljni ako bi naši maskirni modeli ADAM-a dostigli najviši mogući prihod“, rekla je Tina Miler, direktor marketinga u Opelu.
Osnovana 2006. godine od strane kanadske rok zvezde, fondacija Brajan Adamsa radi na poboljšanju života ljudi širom sveta. Ova fondacija ima za cilj zaštitu ugroženih ili obespravljenih pojedinaca u društvu i stavlja naročit naglasak na unapređenje obrazovanja i pružanje mogućnosti školovanja deci i mladima širom sveta.
Opel ADAM koji je dizajnirao Brajan Adams dolazi sa 100 ks, 1,4-litarskim benzinskim motorom i Start/Stop tehnologijom. Enterijer od crne kože, automatska kontrola klime, grejači sedišta vozača i suvozača, kožni upravljač i nagrađivani IntelliLink info-zabavni sistem sa 7-inčnim ekranom u boji osetljivim na dodir samo su neke od brojnih posebnih karakteristika koje ovaj model nudi.
Pored maskirnog dizajna ADAM-a, ova saradnja je nastavljena u umetničkom smeru, snimanjem Opelovog kalendara za 2014. godinu. Ovaj kalendar je predstavljen početkom godine u Minhenu pod nazivom „ADAM OD BRAJANA ADAMSA“.
Povezana vest:  UTICAJ KORONE: Prodaja letnjih guma u Srbiji manja za 24,2 odsto, a zimskih za 13 procenata. Trend pada i u regionu