2 Greigg WilliamsNokia Messaging servis dostupan u Srbiji od maja 2010.

 

Kompanija Nokia nastavlja da nudi nove servise namenjene i dostupne svima. Nokia sa zadovoljstvom objavljuje da je Nokia Messaging servis dostupan i u Srbiji od 11. maja kao Nokia Messaging Beta.

-Nastavlja se trend rasta zajednice ljudi koji proaktivno koriste Nokia servise – preuzimaju aplikacije, unapređuju softver, preuzimaju muziku ili šalju svoj prvi e‐mail. Ponosni smo što ta zajednica danas broji više od 65 miliona ljudi na globalnom nivou. S obzirom na činjenicu da 57 procenata od ukupnog broja korisnika mobilnih telefona koristi svoj mobilni ili smart telefon za pretraživanje interneta, veliko mi je zadovoljstvo da od danas i korisnici u Srbiji mogu pristupiti svojim e‐mail nalozima redovno, na jednostavan i pristupačan način, korišćenjem Nokia Messaging servisa – kazao je Greig Williams, direktor kompanije Nokia za region Alpa i Jugoistočne Evrope.

Povezana vest:  Nokia N9: jedinstven smart telefon sa zaobljenim ekranom na čitavoj prednjoj površini

Nokia Messaging servis namenjen je posebno onima koji već imaju jedan ili više naloga i imaju potrebu da ih proveravaju redovno na svojim mobilnim telefonima. Nokia telefoni, koji podržavaju ovaj servis, nude jednostavno podešavanje za e‐mail i IM za svakodnevno korišćenje.

1 Rossen Petkov-Sve što trebate znati je vaša e‐mail adresa (ili ID portala) i šifra. Nokia telefoni koji podržavaju ovaj servis imaju naprednu opciju koja podešava sve ostalo, pa možete slati i primati e‐mail poruke istog časa! Nokia messaging servis omogućuje da podesite do 10 različitih e‐mail naloga koje možete proveravati na svom uređaju. Bilo da je to Yahoo! Mail, Microsfot Hotmail, Gmail ili neki koji vam obezbeđuje Internet provajder (a Nokia podržava stotine takvih) e‐mail nalog može biti jednostavno podešen na vašem Nokia uređaju. – Kazao je Karl Pletschko, Menadžer Internet Servisa za Jadransku regiju.

Povezana vest:  Mesečni rast od 40 odsto MasterPass transakcija u Evropi

Ovi Mail

75 procenata svetske populacije još uvek nema svoj e‐mail nalog. Odgovor kompanije Nokia na ovakvo stanje je Ovi Mail. Za razliku od bilo kog drugog e‐mail servisa, Ovi mail je osmišljen tako da se podešava i koristi direktno sa Nokia uređaja, bez potrebe pristupa PC računaru. Ovi Mail je optimizovan i za najjednostavnije Nokia telefone, koji su se pokazali veoma uspešnima na tržištima u razvoju.

Povezana vest:  Kompanije beleže gubitke i do pola miliona dolara usled napada na sigurnosne sisteme

Istraživanje o odgovaranju na Email poštu

Sudeći po jednom od poslednjih istraživanja kompanije Nokia, lični prioriteti su na vrhu lestvice kada je u pitanju odluka o odgovaranju na e‐mail. Gotovo polovina ispitanika je izjavilo da će najpre odgovoriti na e‐mail poruku svog partnera (49%), pre nego šefu (29%) kolegi (23%) ili čak klijentu (31%). Globalno, poslovni e‐mailovi se najtemeljnije čitaju sa 47% ispitanika koji opredeljuju vreme za metodično išćitavanje korespondencije koja im je poslata. Dodatno, tri četvrtine ljudi odvoji i do sat vremena radnog dana kako bi odgovorilo na e‐mail poruke. Ipak, ukoliko žele brzo odgovoriti na e‐mail, često će pribeći tradicionalnijim metodama komunikacije, kao što je telefonski poziv (46%)