Nagrada za najbolju reklamuCHIPSY DOMAĆINSKI DRUGU GODINU ZA REDOM OSVOJIO NOĆ REKLAMOŽDERA SA REKLAMOM „BABINO ZLATO ILI DEDINA SORTA“

Reklamni TV Spot za Chipsy „Domaćinski Duel“ jedinstven po tome što u njemu Sergej Trifiunović tumači trostruku ulogu, ovogodišnji je dobitnik nagrade za najbolju reklamu od strane potrošača koja se tradicionalno dodeljuje na ceremoniji Noć Reklamoždera. Kompanija PepsiCo je na taj način postala dvostruki dobitnik ovog prestižnog priznanja, jer je istu nagradu osvojila i prošle godine.

U pobedničkoj TV reklami poznati glumac i Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović tumači tri uloge – dedu Trifuna, babu i unuka. Kroz TV spot, Chipsy Domaćinski na tradicionalan, ali i moderan način oslikava topao i prisan odnos babe i dede sa unukom. U borbi za njegovu naklonost, a ističući tradicionalne vrednosti porodice i srpskog domaćinstava, baba i deda ulaze u duhovito „takmičenje“. Dok baba unuku tepa zlato bakino i nudi mu novi ukus pekarskog krompira, deda mu tepa dedina sorta i unuka podseća na svoj recept za debelo rezani krompir zaliven kajmakom.

Povezana vest:  Simona Andrejić – zaštitno lice D&G kampanje!

Priznanje za najbolju reklamu, potvrda je da su TV spot „Babino zlato ili dedina sorta“ zavolele sve generacije. Ova reklama je nastavak prošlogodišnje kampanje, u kojoj je iniciran dijalog između unuka, modernog domaćina i deda Trifuna, tradicionalnog srpskog domaćina. Ove godine njihovu porodičnu priču, blisku mentalitetu naših ljudi, dopunilo je i učešće bake koja daje dodatnu toplu i emotivnu notu priči. Bez obzira na to za koji se od ova dva ukusa ljubitelji Chipsy-ja odluče, uživaće u punom doživljaju deblje rezanog kromira, sa ukusom koji podseća na detinjstvo, tradiciju i prave vrednosti.

Povezana vest:  Beč: Budućnost bez nasilja

Reklama za Chipsy „Domaćinski Duel“ postigla je veliki uspeh i na društvenim mrežama a ova nagrada za kompaniju Marbo predstavlja potvrdu da ulaganje u tradiciju i prave vrednosti ne mogu da prođu neopaženo. Ovu prestižnu nagradu ispred kompanije PepsiCo primila je Nataša Šarčević, Group Brand Manager PC kompanije PepsiCo, kao i Marko Pešić ispred kreativnog tima agencije Ovation BBDO.

Povezana vest:  UniqOne Conditioning Shampoo - jedinstven proizvod za jedinstvenu damu

Tradicionalna manifestacija „Noć reklamoždera“ održana je 15. put u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama. Ceremonija koja je okupila milione zaljubljenika u čarobni svet reklama, deo je svetskog spektakla koji se organizuje već 32. godinu u 150 gradova širom sveta.

Pobedničku reklamu možete pogledati OVDE!