LG Brajan Kvon Fotografija 1Kompanija LG otkrila poslovnu strategiju za segment kućne zabave

Brajan Kvon, novi predsednik i izvršni direktor kompanije LG Home Entertainment, predstavio je na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike (CES 2015), planove ove kompanije za sledeću godinu. Intenzivna strategija u oblasti TV tehnologije, proizvoda i marketinga biće u fokusu, sa ciljem unapređivanja konkurentnosti i profitabilnosti kompanije LG.
„Odlučni smo da nastavimo sa daljim razvojem u poslovnoj jedinici kućne zabave pružanjem inovativnih rešenja i usluga. Želimo da učvrstimo poziciju LG brenda na tržištima širom sveta razvijanjem drugačijih proizvoda svetske klase, uključujući naše OLED i ULTRA HD televizore. Istovremeno, nastavićemo da napredujemo kroz integraciju rešenja „Internet stvari“ (IoT), koja će našim korisnicima omogućiti da jednostavno povezuju svoj televizor sa drugim uređajima“, rekao je Kvon.
Osvrnuvši se na globalno stanje na tržištu televizora, Kvon je rekao da LG stavlja akcenat na proizvod i konkurentnost cena, što će pomoći kompaniji da parira rastućoj konkurenciji iz Kine, kao i da se zaštiti od posledica oslabljenog japanskog jena. „Implementiraćemo seriju marketinških i proizvodnih strategija kako bismo poboljšali poziciju kompanije LG u svetlu intentivne konkurencije“, dodao je on.
Kvon je naveo četiri opšte strategije koje će učvrstiti lidersku poziciju kompanije LG na tržištu kućne zabave: (1) vođstvo na globalnom tržištu OLED televizora, (2) nastavak prodiranja kompanije LG na tržište 4K ULTRA HD televizora, (3) učvršćivanje dominantne pozicije u kreiranju proizvoda koji pružanju izvanredno korisničko iskustvo, i (4) jačanje konkurentnosti proizvoda iz IT i audio-video ponude.

Povezana vest:  Canon nagrađuje najbolji kratki film

Vođstvo na globalnom tržištu OLED televizora

„U 2014. godini, LG se fokusirao na aktivnu promociju vodeće linije OLED televizora“, rekao je Kvon. „Ove godine, nameravamo da LG OLED televizorima značajno proširimo prodiranje na tržište. Okarakterisani kao uređaji sledeće generacije, LG OLED televizori sinonim su za perfektnu crnu, savršen prikaz boja i iskustvo gledanja koje oduzima dah. Sve zajedno, naše OLED tehnologije će nas probiti napred kao verodostojnog lidera na globalnom tržištu premijum TV uređaja.“
LG je lansirao prvi 4K OLED uređaj u industriji televizora u avgustu 2014. godine. Nastavljajući sa proširenjem tehnoloških kapaciteta, LG je predstavio liniju novih OLED televizora na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike CES 2015, koja uključuje modele sa dijagonalama 77, 65 i 55 inča, sa zakrivljenim, ravnim i fleksibilnim ekranima. Cilj kompanije LG jeste konsolidovanje globalnog proizvodnog sistema posvećenog OLED proizvodnji u Severnoj Americi, Centralnoj i Južnoj Americi, Evropi i Aziji. Kvon je naglasio da želi da poveća investicije u OLED tehnologiju, a sestrinska kompanija, LG Display, već je investirala 700 milijardi južnokorejskih vona u nadogradnju svojih proizvodnih postrojenja, kako bi mogla da proizvodi veće OLED panele.
Istovremeno, LG je fokusiran i na dalje poboljšanu konkurentnost cena svojih OLED televizora, kroz sinergiju kreiranu među LG saradnicima, kao i na unapređene komponente i napredne proizvodne tehnologije, objasnio je Kvon. Ova strategija će doprineti porastu prodaje OLED televizora i pružiće mogućnost većem broju korisnika da iskuse prednosti LG OLED u odnosu na alternativne tehnologije na globalnom tržištu premijum televizora. U međuvremenu, LG planira da proširi liniju OLED televizora i da poveća ponudu kako bi se prilagodio potrebama tržišta.

Povezana vest:  HTC otvara put za 5G budućnost kroz globalne dogovore sa operaterima

Nastavak prodiranja na tržište 4K ULTRA HD televizora

Na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike CES 2015, LG je predstavio svoju ColorPrime seriju televizora, koja obuhvata 4K ULTRA HD TV uređaje sa poboljšanim obimom reprodukcije boja, dizajnom svetske klase, bogatim kvalitetom zvuka i novom webOS 2.0 Smart TV platformom, koja korisničko iskustvo podiže na novi nivo. ColorPrime serija takođe uključuje 4K ULTRA HD televizore sa tehnologijom kvantnih tačaka, koja demonstrira količinu posvećenosti koju kompanija LG pruža inovativnim tehnologijama.
„Proširena LG ponuda uključuje ekrane sa dijagonalama od 40 do 105 inča, koji su dostupni u zakrivljenoj ili ravnoj varijanti, obogaćeni inovativnim tehnologijama koje izdvajaju LG od konkurentskih proizvođača.

Povezana vest:  Momo izazov ponovo širi paniku na internetu

Izvanredno korisničko iskustvo uz webOS 2.0

Nova LG webOS Smart TV platforma, predstavljena na CES sajmu 2015, unapređena je verzija veoma uspešne originalne webOS platforme. Kvon je istakao da ova najnovija verzija omogućava kompaniji da održi lidersku poziciju u kreiranju proizvoda koji pružaju nezaboravno korisničko iskustvo. WebOS je prvobitno dizajniran u skladu sa konceptom „Učiniti televizor ponovo jednostavnim“ kako bi se uhvatio u koštac sa sve kompleksnijim sistemima. Prognoze su da će tokom prve polovine 2015. godine biti prodato preko milion LG Smart televizora sa webOS platformom.

Jačanje konkurentnosti proizvoda iz IT i audio-video ponude

U 2015. godini, LG će rekonstruisati svoju poslovnu strategiju u sferi kućne zabave, što obuhvata i povećanje marketinških aktivnosti za najvišu klasu monitora kao što su 21:9 UltraWide modeli, zakrivljeni monitori i ULTRA HD monitori. LG će se takođe fokusirati na aktivni marketing u sferi zvučnika i audio uređaja za više prostorija, koji polako postaju sve popularniji među korisnicima. Istovremeno, LG nastavlja da traži nove poslovne prilike opremanjem tehnoloških kapaciteta na polju IT integracije i IoT baziranih rešenja za pametni dom.