Always koristi nastup na finalnim utakmicama američkog fudbala (Super Bowl) da bi redefinisao značenje izraza „like a girl“
Always, svetski lider u proizvodima za žensku negu, prikazao je svoj uticajni video #LikeAGirl u trajanju od 60 sekundi tokom Super Bowl-a u nedelju. Video #LikeAGirl, koji je lansiran prošlog leta, bacio je svetlo na moć reči i na to kako obično upotrebljavana fraza „like a girl“ – koja se često koristi kao uvreda – može imati značajan uticaj na samopouzdanje kod devojaka. Pred više od 100 miliona ljudi koji gledaju veliku utakmicu, Always želi da zamoli devojke, žene, momke i muškarce širom zemlje i širom sveta da pomognu da #LikeAGirl počne da označava nešto sjajno.
„Od lansiranja, preplavljeni smo podrškom za video #LikeAGirl i ohrabreni smo pozitivnim uticajem koji je imao do sada. Kada ljudi gledaju ovaj video, znamo da menja njihovo poimanje fraze „like a girl“ – i stvara razliku u samopouzdanju kod devojaka, rekla je Fama Francisko, potpredsednica Global Always. „Osećamo snažno da ovu poruku sada prenosimo na viši nivo, na Super Bowl, tako da čak više ljudi može da nam se prirdruži u borbi za samopouzdanje kod devojaka i za promenu značenja izraza ‘kao devojka’ od uvrede u nešto pozitivno i sjajno.“
Misija #LikeAGirl započela je dubokim uvidom u to da više od polovine devojaka prolazi kroz iskustvo opadanja samopouzdanja tokom puberteta, a neke od njih se nikada u potpunosti ne oporave. Štetne reči mogu dodatno da utiču na samopouzdanje. Zbog toga je Always preduzeo prvi korak prošlog leta objavivši video „Like a girl“ i razlika se već stvara. Novija istraživanja pokazuju da nakon gledanja videa, 76 procenata devojaka starosti od 16 do 24 godine više ne vidi frazu „like a girl“ kao uvredu, a dva od tri muškarca koji su ga gledali, rekli su da bi zastali ili razmislili dvaput pre nego što bi izraz „like a girl“ upotrebili kao uvredu.
Od svog lansiranja, video #LikeAGirl imao je više od 80 miliona pregleda u 150 zemalja i više od 1,5 miliona ljudi širom sveta ga je podelilo preko mreže. Čak i tada, samo polovina devojaka u Americi i čak manje muškaraca i dečaka je videlo film. Always koristi Super Bowl da bi pomogao u širenju poruke širokom auditorijumu kako bi se redefinisalo značenje izraza „like a girl“.
Inspirisan hiljadama devojaka koje su pisale i pokazale šta one rade kao devojka. Always šalje Karli Harman na ovogodišnji Super Bowl. Karli ima 15 godina, igra na poziciji kvoterbeka i jedina je devojčica u svom fudbalskom timu u Severnoj Virdžiniji, finalista NFL-a za „Zajedno stvaramo fudbal“, osnivača fonda za prikupljanje dobrovoljnih priloga za veterane rata i savršen primer devojlčice koja ume da trči, baca i zadivljuje svakog #Kao devojka i na terenu i izvan njega. Osim toga što joj je pružena jedinstvena prilika u životu u sportu koji voli, Always se nada da će Karlina priča inspirisati i druge devojke da učine da „like a girl“ znači sjajne stvari.
„Volim fudbal tako da nikada nisam dvaput razmišljala o tome da sam jedina devojčica u timu, mada je bilo dosta onih koji su sumnjali u moju sposobnost da igram samo zato što sam žensko. Srećna sam jer imam podršku porodice i prijatelja koji me ohrabruju da, bez obzira na sve, sledim svoje snove“, rekla je Karli Harman, omladinski igrač fudbala. „Takođe sam uzbuđena jer idem na Super Bowl da predstavljam Always i da širim poruku o #LikeAGirl, tako da devojke bilo gde mogu biti ponosne što rade stvari #LikeAGirl.“
Tokom takmičenja Super Bowl XLIX, Always se nada da će oni koji ga budu gledali podeliti ovaj video i pokazati sjajne stvari koje one rade #LikeAGirl.
Da biste pogledali reklamu za #LikeAGirl, kliknite OVDE!