plakat_radost_evrope_2009Tribina posvećena budućnosti manifestacije „Radost Evrope”

 

 

Na koji način animirati decu, škole i roditelje, kako osmisliti nove programske sadržaje i privući medijsku pažnju, samo su neka od pitanja koja su pokrenuta na tribini o budućnosti manifestacije „Radost Evrope”, koja je održana u Dečjem kulturnom centru Beograda.

 

„Radost Evrope” postoji već 40 godina i predstavlja Beograd u najpozitivnijem svetlu širom sveta. Igra, pesma, drugarstvo, razumevanje drugog i drugačijeg, dečje stvaralaštvo, sinonimi su za susrete dece Evrope uzrasta od 7 do 14 godina. Osnivač manifestacije je grad Beograd, a organizator Dečji kulturni centar Beograd.

Povezana vest:  Održana tribina Laguninog književnog kluba o romanu "Braća po krvi" Ernsta Hafnera

 

Na tribini su postavljena mnogobrojna pitanja: Zašto je iz godine u godinu sve manja motivacija ključnih učesnika u realizaciji manifestacije: škole i porodice? Kako je moguće učiniti vidljivim onaj najtopliji i suštinski najbitniji deo „Radosti Evrope”, koji čini boravak dece kod porodica domaćina? Zašto mediji ne pridaju dovoljno pažnje ovoj višeslojnoj manifestaciji? Kako motivisati državne institucije, lokalnu samoupravu, privatni sektor da obezbede više sredstava za realizaciju Međunarodnih susreta dece?

Povezana vest:  Zapisano za istoriju - "Pisma koja su promenila svet" u prodaji od 21. januara

 

Odgovore na ova i druga pitanja davali su: Ivana Avžner, sekretarka za kulturu, Donka Špiček, predsednica Upravnog odbora Dečjeg kulturnog centra i jedan od osnivača „Radosti Evrope”, Ljubivoje Ršumović, dečji pisac i dugogodišnji saradnik, Timoti Džon Bajford, režiser i dečji pisac, saradnik manifestacije, Slavica Rašić, savetnik Ministastva prosvete, Jasminka Petrović, dečji pisac, Maša Avramović, pedagog, predstavnici škola i saradnici u Dečjem kulturnom centru, učesnici u organizaciji ovih susreta dece.

Povezana vest:  Prava knjiga za 8. Mart - reizdanje knjige Jelice Greganović "Od reči do reči"

 

Na tribini je istaknuto da je neophodno da se trajnom medijskom kampanjom motivišu javni i privatni sektor, kao i beogradske osnovne škole, deca i roditelji da svako u svom domenu pomogne da Međunarodni susreti dece „Radost Evrope” nastave da se organizuju na dosadašnjem visokom nivou.