Spektakl S.A.R.S-a u rasprodatoj Hali sportova!
Beogradski bend S.A.R.S. u subotu uveče održao je svoj dugo očekivani, najveći koncert u matičnom gradu pred oko 5.000 posetilaca u rasprodatoj Hali sportova, uz euforičnu atmosferu koja je potrajala dva i po časa!
Fanovi, koji su nestrpljivo čekali da grupa posle silnih uspeha po regionu konačno stavi adekvatan pečat i u Beogradu, snažnim vriskom još pre prvog tona „Sarsovaca“ jasno su pokazali da će „nositi“ bend od prve pesme, balade „Praštaj“.
Žarko Kovačević, koji je još jednom dokazao da izrasta u vrhunskog frontmena, naglasio je da u dvorani ima i fanova iz Novog Sada, Banjaluke, Makedonije, Crne Gore… Krenuo je, zatim, uvodni rafal hitova – „Ana“, „Mir i ljubav“, „Ti, ti ti“, „Ratujemo ti i ja“…
„Čekali smo ovaj momenat. Nije nam se Beograd otvorio. Ovaj trenutak je potvrda da to više ne važi“, poručio je Žare.
Fanovi, koji su nestrpljivo čekali da grupa posle silnih uspeha po regionu konačno stavi adekvatan pečat i u Beogradu, snažnim vriskom još pre prvog tona „Sarsovaca“ jasno su pokazali da će „nositi“ bend od prve pesme, balade „Praštaj“.
Žarko Kovačević, koji je još jednom dokazao da izrasta u vrhunskog frontmena, naglasio je da u dvorani ima i fanova iz Novog Sada, Banjaluke, Makedonije, Crne Gore… Krenuo je, zatim, uvodni rafal hitova – „Ana“, „Mir i ljubav“, „Ti, ti ti“, „Ratujemo ti i ja“…
„Čekali smo ovaj momenat. Nije nam se Beograd otvorio. Ovaj trenutak je potvrda da to više ne važi“, poručio je Žare.
Bend je ugostio nekolicinu muzičara koji su sa njima i u studiju sarađivali, a prvi je bio Dee Jay Coldie („Fanki Mjuzik“). „Brani se“ i „Zimski san“ odličan su uvod bile za „To rade“ koja je izazvala veliko oduševljenje. Na nju se tematski nadovezala naslovna sa prošlog albuma, „Ikone pop kulture“.
Pošto je Žare priznao da je „Lud“, došlo je vreme za nešto novo, i publici nepoznato. Peti studijski album „Proleće“ izlazi danas (8. mart), a singl šarmantnog teksta „Praktična žena“ je osvojio publiku na prvo slušanje. Usledio je povratak na „staro gradivo“ („Dane brojim“), a onda i minuti koji su se, zasigurno, mnogima posebno urezali.
Ostao je Kovačević na bini sam sa Sanjom Lalić koja peva prateće vokale i svira klavir. Svedena verzija „Lutke“ je dovela do veličanstvenog prizora koji su stvorili mobilni telefoni, ali i „staromodni“ upaljači. Nadovezala se, očekivano, „Klinka“, da bi usledio najdirljiviji momenat koncerta.
Uputio je Žarko poslednji pozdrav, kako je rekao, svom Idolu, nedavno preminulom Vladi Divljanu, i u to ime izveo deo čuvenog hita Idola – „Malena“.
Vreme je, zatim, bilo za „Klovna“, pa za „Mir u svetu“ uz novog gosta, Lamu iz Bolesne štenadi. Harmonika je rasplela uvod u „Novo doba“, a uz „Bojanu“ je predstavljen čitav bend – u kome su i gitarista Aleksandar Luković Lukac, basista Nenad Đorđević Đole, klavijaturista Boris Tasev Bora, saksofonista i trubač Petar Milanović Pera i bubnjar Tihomir Hinić Tile – zajedno sa „mozgom operacije“, Žaretovim bratom Draganom Kovačevićem zvanim Žabac.
„Buđav lebac“, ta senzacija koja je lansirala svojevremeno S.A.R.S., ima svoje zacementirano mesto u finišu koncerta, verovatno, dokle god grupa bude postojala. Naslonio se na to još jedan hit iz ranije faze, „Debeli lad“, a zatim i pesma koju je publika upoznala pre nekoliko dana – naslovna sa „Proleća“. Obogatio ju je, baš kao i na albumu, Straight Jackin, koji je, specijalno zbog koncerta, doputovao iz Rusije gde sada živi.
Jasno je bilo da će, posle „Rakije“, konačno da usledi „Perspektiva“, to čudo od pesme koje publika na koncertima redovno priziva još mnogo pre nego što na nju dođe red. Hala je tada bukvalno proključala, a u parteru – šutka do šutke i potpuni trans.
Da se publika nikad i nikako, izgleda, ne može zasititi „Perspektive“, pokazalo je ubrzo i ponovno izvođenje na bisu, a pre toga je usledila, očekivano, još jednom „Lutka“, ali sad u bendovskoj verziji.
Pošto je Žare priznao da je „Lud“, došlo je vreme za nešto novo, i publici nepoznato. Peti studijski album „Proleće“ izlazi danas (8. mart), a singl šarmantnog teksta „Praktična žena“ je osvojio publiku na prvo slušanje. Usledio je povratak na „staro gradivo“ („Dane brojim“), a onda i minuti koji su se, zasigurno, mnogima posebno urezali.
Ostao je Kovačević na bini sam sa Sanjom Lalić koja peva prateće vokale i svira klavir. Svedena verzija „Lutke“ je dovela do veličanstvenog prizora koji su stvorili mobilni telefoni, ali i „staromodni“ upaljači. Nadovezala se, očekivano, „Klinka“, da bi usledio najdirljiviji momenat koncerta.
Uputio je Žarko poslednji pozdrav, kako je rekao, svom Idolu, nedavno preminulom Vladi Divljanu, i u to ime izveo deo čuvenog hita Idola – „Malena“.
Vreme je, zatim, bilo za „Klovna“, pa za „Mir u svetu“ uz novog gosta, Lamu iz Bolesne štenadi. Harmonika je rasplela uvod u „Novo doba“, a uz „Bojanu“ je predstavljen čitav bend – u kome su i gitarista Aleksandar Luković Lukac, basista Nenad Đorđević Đole, klavijaturista Boris Tasev Bora, saksofonista i trubač Petar Milanović Pera i bubnjar Tihomir Hinić Tile – zajedno sa „mozgom operacije“, Žaretovim bratom Draganom Kovačevićem zvanim Žabac.
„Buđav lebac“, ta senzacija koja je lansirala svojevremeno S.A.R.S., ima svoje zacementirano mesto u finišu koncerta, verovatno, dokle god grupa bude postojala. Naslonio se na to još jedan hit iz ranije faze, „Debeli lad“, a zatim i pesma koju je publika upoznala pre nekoliko dana – naslovna sa „Proleća“. Obogatio ju je, baš kao i na albumu, Straight Jackin, koji je, specijalno zbog koncerta, doputovao iz Rusije gde sada živi.
Jasno je bilo da će, posle „Rakije“, konačno da usledi „Perspektiva“, to čudo od pesme koje publika na koncertima redovno priziva još mnogo pre nego što na nju dođe red. Hala je tada bukvalno proključala, a u parteru – šutka do šutke i potpuni trans.
Da se publika nikad i nikako, izgleda, ne može zasititi „Perspektive“, pokazalo je ubrzo i ponovno izvođenje na bisu, a pre toga je usledila, očekivano, još jednom „Lutka“, ali sad u bendovskoj verziji.
Publiku je pred S.A.R.S. zagrejao grandž bend Sharks, Snakes & Planes, a na najtopliji prijem je naišla najpoznatija, završna pesma njihovog polučasovnog seta „Nebeska mehanika“.
PHOTO: Antonio Ahel/ATAIMAGES