Revolucija iz tiganjaREVOLUCIJA IZ TIGANJA – SOČNA PILETINA BEZ KAPI ULJA

Kako napraviti sočan i mekan , savršeno začinjen pileći file bez dodavanja kapi ulja ili masti? Tajna je otkrivena uz pomoć kuvara Slobodana Radete na druženju u kulinarskoj školi Il Primo. Učesnici radionice zajedno su pripremili tri maštovita recepta i isprobali revolucionarni proizvod na tržištu Srbije – specijalni papir za prženje „C ideja za – Sočno iz tiganja“ sa prirodnom mešavinom začina.
Ovaj inovativni proizvod rezultat je dugogodišnjeg iskustva i konstantnog rada stručnjaka kompanije Nestlé kako bi odgovorili na želje potrošača. S obzirom na podatke* da je Srbija prva po potrošnji pilećeg mesa u regionu i to sa konstantnim porastom, u Srbiji se godišnje jede čak 13.5 kg po osobi, stručnjaci kompanije Nestlé osmislili su način za pripremu savršeno začinjenog, sočnog pilećeg filea i to bez nereda u kuhinji od prskanja ulja.
Posebna prednost prženja mesa u „C ideja za – Sočno iz tiganja“ specijalnom papiru, pored jednostavne pripreme, jeste činjenica da se pri prženju ne dodaju ni ulje ni mast. Na kraju pripreme obroka, tiganj praktično ostaje čist, kao i kuhinja! Za samo 5 minuta prženja sa svake strane, dobija se savršeno pripremljen i začinjen, sočan i mekan pileći file. Poslužen sa pirinčem i svežom salatom čini kvalitetan, hranljiv i ukusan obrok.
„Globalni trendovi pokazuju da se ljudi danas sve manje kreću, neredovno se hrane i unose previše namirnica sa visokim sadržajem masnoće i šećera. Veliki disbalans unosa i potrošnje energije za posledicu ima poražavajuće stanje uhranjenosti populacije. Poslednje Istraživanje zdravlja stanovnika Srbije sprovedeno od strane Instituta Batut beleži čak 35.1% predgojaznog i 21.2% gojaznog stanovništva u Srbiji. U srcu našeg delovanja je negovanje odnosa prema potrošačima i briga za njihovo zdravlje. Ponosni smo što možemo da ponudimo ovako inovativan proizvod koji je dobar izbor za sve one koji žele da neguju dobre prehrambene navike, a nisu spremni na kompromis kada je reč o ukusu. Ovaj proizvod dokazuje da zdravije varijante mogu biti itekako ukusne.“ – poručila je Aleksandra Malešević, nutricionistkinja kompanije Nestlé.
Proizvod će takođe biti predstavljen i na besplatnim radionicama „C klub malih kuvara“, koje Nestlé organizuje u školi kuvanja Il Primo svakog meseca, u kojima na zabavan i edukativan način deca i roditelji zajedno pripremaju ukusne i balansirane obroke. Novi proizvod „C ideja za Sočno iz tiganja“ toliko je jednostavan za upotrebu da će se deca i roditelji lako snaći s njim i u narednim radionicama.
Kako je istraživanje sprovedeno 2014. godine** pokazalo, u Srbiji je prženje u tiganju omiljeni način pripreme piletine, ali pretežno uz so, biber i univerzalne začine. Zato „C ideja za Sočno iz tiganja“ unosi dinamiku i može da se pronađe u tri kombinacije pažljivo odabranih mešavina začina, namenjenih pripremi piletine – mediteranska mešavina, sa belim lukom i paprika.

Povezana vest:  Avon obeležio 125 godina svoje misije podrške i osnaživanja žena i najavio da će u 2011. godini intenzivirati svoj filantropski program “Reci NE nasilju u porodici“ (FOTO)

* Istraživanje sprovedeno 2014. godine; Izvor Fresh Food, Euromonitor Trade
**Istraživanje sprovedeno 2014. godine; „Epicure“ kvantitativna studija