Heineken WEMEM

Heineken podiže iskustvo gledanja Lige šampiona na viši nivo

Kako se ovogodišnja sezona UEFA Lige šampiona bliži kraju, neizvesnost ko će poneti titulu najboljeg evropskog kluba raste. Heineken, kao jedan od glavnih pokrovitelja, spektakularnu završnicu učiniće zanimljivijom i svakog minuta tokom trajanja utakmica završne faze prestižnog takmičenja, ljubitelje vrhunskog fudbala i kvalitetnog piva obradovaće vrednim nagradama. Najkreativnije Heineken će odvesti u nesvakidašnju avanturu – na Ibicu i specijalno organizovano gledanje finalne utakmice najjačeg evropskog fudbalskog takmičenja.
Naime, svaki punoletni kupac Heinekena sa originalnim dizajnom Lige šampiona, u periodu od 1. aprila do 6. juna 2015. godine, moći će da učestvuje u nagradnom konkursu „Heineken Champion The Match“. Na svakoj ambalaži limitirane edicije Heinekena, ispod otvarača odnosno čepa, nalazi se jedinstveni kod koji omogućava da se na zvaničnoj internet stranici www.heineken.com/rs, nakon jednostavne registracije, ostavi maštovit odgovor na konkursno pitanje, i osvoji Heineken premium poklon.
Poznato je da Heineken pomera granice dobrog provoda, a najoriginalniji odgovori odvešće i četvoro najsrećnijih na Ibicu, ostrvo koji garantuje vrhunski provod, i pružiti im priliku da dožive jedinstveno iskustvo gledanja finala Lige šampiona uz svoje omiljeno pivo, Heineken. Originalnost u odgovaranju na pitanja o „najbitnijoj sporednoj stvari na svetu“ nagradiće legendarni fudbaler Mateja Kežman, zajedno sa sportskim novinarem Smiljanom Banjcem i Heineken timom.
Pored putovanja na Ibicu maštovite učesnike očekuju i zvanične lopte Lige šampiona, originalne torbe, majice i novčanici, sofe na naduvavanje i mnogi drugi pokloni.

Povezana vest:  Pobeda Juventusa u velikom derbiju