Coca-Cola Hellenic Izvestaj o odrzivom poslovanju 2014COCA-COLA HELLENIC ZA BOLJU BUDUĆNOST

Kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija predstavila je drugi Izveštaj o održivom poslovanju za 2014. godinu koji na transparentan način prikazuje uticaj svih aspekata poslovanja na zajednicu i okruženje. Izveštaj je sastavljen prema međunarodnim GRI standardu, dostigao je B nivo i ispunjava zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku, što svedoči o naporima kompanije da koncept održivosti bude sastavni deo svih poslovnih procesa.
„Veoma smo ponosni na postignute rezultate u 2014. godini u oblasti održivosti koja je neodvojivi deo našeg poslovanja. Verujemo da je uspeh kompanije usko povezan sa opštim razvojem lokalne zajednice.Naš doprinos je iz godine u godine sve vidljiviji u oblasti zaštite životne sredine, podrške zajednici kroz pomaganje ugroženima, promovisanje edukacije mladih i promovisanje aktivnog načina života. Izveštaj koji predstavljamo ima poseban značaj jer prikazuje rezultate koje smo postigli zahvaljujući sjajnom timu kompanije i značajnim partnerstvima koja gradimo“, izjavila je Biljana Smiljkovska, direktorka lanca snabdevanja Coca-Cola Hellenic Srbija.
Coca-Cola Hellenic organizovala je povodom predstavljanja Izveštaja panel diskusije za predstavnike institucija, Coca-Cola Hellenic grupe, korporativnog i civilnog sektora, a u cilju pokretanja dijaloga i unapređenja saradnje u oblasti održivosti.
Izveštaj je pripremio Smart kolektiv, organizacija koja je poznata po promovisanju odgovornog poslovanja.Primenjujući GRI (Global Reporting Initiative) standarde, kompanija je prikazala rezultate u više oblasti. Samo2014. godine kroz različite projekte usmerene na promociju aktivnog života pokrenuto je preko 80.000 ljudi da se bave fizičkom aktivnošću. Kada je u pitanju smanjivanje uticaja poslovanja kompanije na životnu sredinu, u periodu od 2007. do 2014. godine potrošnja energije po litru proizvedenog pića smanjena je za 35 odsto. Protekle godine u razvoj lokalne zajednice uloženo je blizu 30 miliona dinara dok je podrška zajednici pružena i u vidu donacije Coca-Cola sistema od preko milion dolara nakon majskih poplava.

Povezana vest:  „JESTIVE BAŠTE“ I UMETNIČKE KREACIJE OD KORIŠĆENE AMBALAŽE