ReebokClassicXFACEStockholm YNWI 2

Ešli Madekve i Ribok klasik

Reebok Classic najavio je ekskluzivno partnerstvo sa uglednim kozmetičkim brendom FACE Stokholm, pokrenuvši saradnju koja slavi odvažni ženstveni stil i individualnost. Glumica i blogerka Ešli Medekve predvodi kampanju, pokazujući kolekciju kroz svoj smeli izgled savršeno kombinujući svet mode i lepote.

I Reebok Classic i FACE Stokholm nastali su 80-ih godina i dele nasleđe koje ima snažne korene u osnaživanju žena. Reebok Classic je bio prvi koji je ikada napravio  aerobik patike za žene,  Freestyle, i definisao je stil mnogih generacija. FACE Stokholm nastao je u isto vreme u želji da ojača samopouzdanje žena kroz  kozmetiku i ulepšavanje. Decenijama kasnije, ova dva brenda svojom strašću kontinuirano pružaju podršku i ohrabruju žene, što je i njihov zajednički cilj.

Povezana vest:  Deset razloga zbog kojih nikako da smršate i kako to da promenite

Kolekcija  Reebok Classic FACE Stokholm spaja neke od najpoznatijih ženskih silueta sa FACE Stokholm smelim paletama boja, stvarajući izgled koji je zabavan i vrlo u trendu. Kolekcije Reebok Classic Freestyle Hi, Classic Leather i Princess Spirit osvežene i kroz svetlucave metalik tonove, dodatke crne i pastelnih boja, uz minimalno bele boje, stvaraju jedinstvenu kolekciju koja ohrabruje žene da prevaziđu pravila i istaknu se u masi.

Modni i kozmetički entuzijasta, Ešli Medekve, poznata po svojoj ulozi u ABC seriji „Osveta“ i po aktuelnoj ulozi Titube u seriji „Salem“, savršeno je usvojila duh ove saradnje.  Bilo da je na crvenom tepihu ili kreira blog postove na svom popularnom sajtu Ashley-RingMyBell.com, njen avanturistički duh traga za stilskim izazovima i istaknutim modnim izborom, ohrabrujući njene pratioce da eksperimentišu sa svojim izgledom. Ona kaže: „Veliki sam obožavalac patika a kolekcija Reebok Classic X FACE Stokholm je tako sveža, smela i raznovrsna. Poslednji potezi stvaraju razliku u svakom stilu, smelo našminkane usne, malo maskare i Reebok Classic na nogama su savršeni način da se kreira dobar izgled.“

Povezana vest:  Subota u znaku mode i muzike u Mikser Houseu

Smelost kao ideja je osnovna kreativna baza kampanje, koju predstavlja Ešli na dva upečatljiva načina: „Naked Without It“ predstavlja hrabrost, jer kao da ste nagi bez ove kolekcije, dok se Ešli pojavljuje noseći samo svoje patike i sa šminkom koja se slaže uz to, na seriji fotografija koje savršeno prikazuju snagu i ženstvenost; „Bold Finishes“ prikazuje kako Reebok Classic X FACE Stokholm kolekcija pruža završni sjaj svakom izgledu, pokazujući prilagodljivost ovog stila i ohrabrujući žene da eksperimentišu sa patikama kao modnim komadom.

Povezana vest:  Beč: golf na bregu od smeća