juventus adidas

adidas i Juventus predstavili dresove za sezonu 2015/16

Tim Juventusa nosiće adidas od danas do 2021. godine. Početak ovog partnerstva označen je predstavljanjem dresova za narednu sezonu, kako za igru na domaćem terenu tako i kada se gostuje. Ovo lasniranje je samo prvo poglavlje u budućoj istoriji kompanije adidas i kluba Juventus.

Dizajn za igru na domaćem terenu

Poštujući tradiciju, novi dres za igru na domaćem terenu biće legendarna crno-bela majica, beli šorts i bele čarape. Novi dres obuhvata crne i bele pruge kao podsetnik na prepoznatljiv stil kluba Juventus. Pruge nisu oivičene, već su ispresecane, stvarajući povezanost između bele i crne boje.
Crni porub na dnu dresa prikazuje grafički print slova J, simbola kluba, i detalje koji podsećaju na jedinstven dizajn stadiona Juventusa. Tri crne adidas crte smeštene su na belim delovima rukava, kako bi istakle vezu dva brenda. Okovratnik u obliku slova V je beli, adidas logo je crni sa belim ivicama. Šorts je bele boje sa tri crne crte. Juventus logo je sa prednje strane, a crni adidas logo je na zadnjoj strani. Čarape su bele sa sa tri crne crte. Imena i brojevi igrača biće u crnoj boji.

Dizajn za igru u gostima

Dres za igru u gostima kombinuje tradicionalan izgled sa uplivom inovacija. Od 1897. godine, kada je klub osnovan, do 1903. godine igrači Juventusa nosili su pink majice i crne šortseve, čime je kreiran legendarni izgled koji je sastavni deo istorije kluba. Iz tog razloga adidas dizajneri su obnovili tradiciju kombinujući svetlu pink boju legendarnog klupskog dresa uz aplikacije sa jačom pink bojom na rukavima i sa prednje strane, uz bele pruge, čime je kreiran savršeni spoj autentičnosti i savremenog izgleda.
Kao i kod dresa za domaći teren, porub se nalazi na aplikacijama, u ovom slučaju je bele boje, gde se nalaze slovo J i obrisi stadiona Juventusa. Okrugao okovratnik je crne boje kao i logo i adidas tri crte. Šorts je crni sa tri crte a adidas logo na zadnjem delu je svetlo pink boje. Juventus logo je sa prednje strane. Čarape su svetlo pink sa delovima bele boje, uklapajući se u pruge na grudima majice. Imena i brojevi igrača biće u crnoj boji.

Povezana vest:  Crvena zvezda sa Benom u Bern, nema Pavkova

adizero tehnologija

Novi „Autentični“ dres omogući će igračima da budu brži i da se osećaju udobno na terenu. Napravljeni su od lagane pletene tkanine koja poboljšava disanje i daje veću slobodu kretanja i udobnost bez žrtvovanja fleksibilnosti i elastičnosti . „Replika“ dresovi, sa druge strane, imaju climacool tehnologiju ventilacije dizajniranu da telo održava suvim i da hladi, sve to kroz prozračne rupice, poseban materijal i specijalno šivenje.
„Po prvi put ikada Juventus će nositi tri crte. Ponosni smo na partnerstvo potpisano sa šampionskim italijanskim klubom, a u isto vreme srećni smo što smo predstavili fanovima dresove za igru kod kuće i u gostima, za sezonu 2015/16.“, izjavio je Andreas Gelner, adidas direktor za Južnu Evropu. „Najbolji način da se započne ova nova avantura jeste da se proslave trijumfi „crno-belih“ u nedavnom periodu. To smo uradili ugradnjom u dizajn tri zlatne zvezde uključene u logo kluba, inspirisane mestom koje sumira sve uspehe: stadion Juventusa.“
„Veoma smo ponosni što sarađujemo sa adidas brendom u ovako značajnom trenutku za istoriju kluba“, izjavio je Frančesko Kalvo, finasijski direktor Juventusa. „U našem nastojanju da konsolidujemo svoju poziciju na vrhu svetskog fudbala, od danas možemo računati na jakog saveznika koji čvrsto veruje u nas i takođe deli naše ključne vrednosti kao što su tradicija, internacionalizacija, inovacije, težnja ka savršenstvu i liderstvo. Mi vidimo adidas kao ključni deo naše strategije razvoja i svi naši resursi biće im na raspolaganju u cilju razvoja brenda na globalnom fudbalskom tržištu. Sigurni smo da će narednih šest godina ove saradnje biti početak dugotrajnog partnerstva, uz puno novih i uzbudljivih izazova.“

Povezana vest:  Fernando Tores napušta Atletiko Madrid na kraju sezone

Na naš način ili nikako – #BeTheDifference

Lansiranje dresa povezano je sa globalnom kampanjom pod nazivom „Na naš način ili nikako“ koja će uključiti neke od igrača Juventusa i naći će se uglavnom na digitalnim kanalima komunikacije.
Koncept “ Na naš način ili nikako“ je deo #BeTheDifference kampanje koja je najavila adidas revoluciju fudbala predstavivši nov način viđenja igre: fudbalske utakmice odlučuju najbolji na marginama. Jedna veština ili trenutak ludosti mogu da odvedu u pobedu ili poraz. Sve je na onima koji mogu da naprave razliku na terenu. Upravo to je poruka koju adidas želi da pokaže, identifikujući dve vrste igrača savremenog fudbala: one koji stvaraju haos i one koji kontrolišu igru na terenu. Lajtmotiv „crno-belih“ savršeno se uklapa u ovaj scenario koji pokazuje kako se stil Juventusa razlikuje od ostalih, a zasnovan je na pragmatizmu koji je osnova dobrih rezultata: „Juve ima jednostavnu igru. Ona je crna i bela, to je fokus. Sve van te igre se ne toleriše. Sva gužva oko fudbala, sve boje, čak i najmanja tačka, se uklanjaju. To sve nije važno, samo je fudbal važan“.

Povezana vest:  FIFA odbila žalbu Čelsija, bez transfera do leta 2020.

Dresovi za igru kod kuće i u gostima dostupni su od danas u adidas i Juventus prodavnicama, u specijalizovanim radnjama i putem internet prodaje.