Ericsson TV studija Broj sati provedenih na YouTube mrezi

Provodimo više od tri sata dnevno na YouTube mreži

Novo izdanje godišnje Ericsson TV studije pokazalo je da video na zahtev (Video-on-Demand) u potpunosti zadovoljava potrebe korisnika i menja njihove navike i načine na koje gledaju video sadržaj. Korisnici provode šest sati nedeljno gledajući strimovane TV serije, programe i filmove na zahtev – što je više nego duplo vremena kada se poredi sa rezultatima studije iz 2011. godine.
Novi podaci pokazuju značajan rast u broju korisnika koji gledaju video sadržaj na mobilnom uređaju. Danas čak 61 odsto gleda video sadržaj na pametnim telefonima, što je porast za 71 odsto u odnosu na 2012. godinu. Gotovo dve trećine vremena, prilikom gledanja TV i video sadržaja, prosečan tinejdžer provede na mobilnim uređajima.
Takođe, sadržaj kreiran od strane drugih korisnika (user-generated content) dobija sve veću popularnost. Jedan od 10 ispitanika provede više od tri sata dnevno na YouTube mreži, a jedan od tri smatra da je važno imati mogućnost gledanja sadržaja kreiranog od strane drugih korisnika na svom kućnom televizoru.
Ericsson TV studija obuhvata mišljenja, navike i ponašanje 680 milion korisnika iz celog sveta u segmentu televizije i medija. Ova studija je jedna od najvećih i najopširnijih ove vrste na svetu.

Povezana vest:  Ekskluzivno pravo distribucije 5 tablet - Dell Streak uređaja u 11 zemalja EMEA regiona za Asbis