masterpass

Mesečni rast od 40 odsto MasterPass transakcija u Evropi

Kako svet postaje sve više digitalizovan, sve veći broj ljudi širom Evrope može da pojednostavi svoju kupovinu koristeći MasterPass™. Ovo digitalno rešenje za plaćanje je prihvaćeno već u 24 zemlje širom sveta, uključujući od nedavno Nemačku, Belgiju, Mađarsku i Tursku. Od kada je lansiran u februaru 2013, MasterPass je do danas prihvatilo više od 250.000 trgovaca širom sveta, a broj MasterPass transakcija u Evropi mesečno raste u proseku 40 odsto u poslednjih šest meseci.

„MasterPass oblikuje budućnost online trgovine i pruža potrošačima značajnu prečicu“ kaže Havijer Perez, predsednik MasterCard za Evropu. „Media-Saturn je ove nedelje najavio lansiranje MasterPassa na šest tržišta u Evropi1, omogućujući kupcima u Media Markt i Saturn prodavnicama jednostavan i bezbedan način plaćanja.“

KLJUČNI PODACI
U Nemačkoj, Shopgate sada nudi MasterPass servis svim maloprodajama, koji su povezani na online platformu kompanije. „Kada se plaća mobilnim uređajem, važno je da je proces što kraći i jednostavniji. Što manje informacija korisnik mora da unese, to je veća verovatnoća da će doći do kupovine i da će korisnik postati kupac. Zbog toga je MasterPass savršen način da postignemo taj cilj,“ rekla je Andrea Anderhegen, osnivač i direktor firme Shopgate. „Kako broj posetilaca veb sajta, koji postanu kupci, raste, tako dolazi i do višeg ukupnog stepena zadovoljstva potrošača. A ta činjenica zauzvrat povećava verovatnoću da potrošači ponovo kupe na našoj stranici.“ TECHNIKdirekt, jedan od vodećih online trgovaca elektronikom u Nemačkoj je takođe počeo da prihvata MasterPass način plaćanja.
U Velikoj Britaniji, MasterPass je promenio celo ugostiteljsko iskustvo. Japanski lanac restorana, sa sedištem u Velikoj Britaniji, putem aplikacije Qkr! nudi MasterPass opciju i tako omogućava gostima da plate račun putem mobilnog telefona. Uvođenje opcije plaćanja putem aplikacije se dokazalo kao veliki uspeh i za goste i za restorane. Gosti mogu da uživaju u obroku u određenom vremenu koje imaju i da brzo plate, a restoranima se brže oslobađaju stolovi za sledeće goste. Popularnost aplikacije znači da će uskoro biti uvedene i nove funkcije – kao na primer, mogućnost da gosti restorana mogu da pretraže meni i naruče jelo i piće direktno preko aplikacije. Kao nastavak ovog velikog uspeha, MasterCard danas najavljuje partnerstva sa britanskim lancima restorana Ask Italian, Zizzi’s i Carluccio’s – koji će MasterPass-om pružiti svojim gostima jednostavan i brz način plaćanja putem mobilnog telefona.
Takođe, danas je veoma jednostavno kupiti karte za koncerte, festivale, pozorište ili bukirati „last minute“ putovanje u Velikoj Britaniji zahvaljujući Eventim, See Tickets i Lastminute.com, koji su uveli MasterPass za online transakcije. Luis Malok, direktor Eventim kompanije u Velikoj Britaniji, rekla je: „Naši klijenti nam govore kako je novi način online plaćanja značajno brži i jednostavniji. Oduševljeni smo time, jer to znači da MasterPass ima direktan uticaj na lojalnost naših kupca.“

Povezana vest:  Sony Android 4K televizori i Blu-ray Disc plejeri otvaraju novi svet zabave

Broj i raznovrsnost trgovca, koji se pridružuju MasterPass platformi u Italiji i dalje brzo raste, i tokom dve godine od lansiranja 2013. godine, broj članova je porastao na više od 5,000. Ovaj broj predstavlja 40 odsto svih italijanskih online trgovaca, a Trenitalia, Alitalia Airlines, Italo, Media World, Vodafone, Aruba.it, Ibs.it, Monclick i 3 Italia – svi korisnici MasterPass sistema – su među najboljih 10 online trgovaca u celoj Italiji. Alitalia Airlines, nacionalna avio-kompanija Italije, i Trenitalia, nacionalna železnica, svojim putnicima nude MasterPass kao opciju za plaćanje, kao što radi i Czech Railways, najveći nacionalni operator železničke mreže u Češkoj Republici. Nikola Arnese, potpredsednik od eBusiness Alitalia, izjavila je: „Ponosni smo na naše partnerstvo sa MasterCard kompanijom jer nam omogućava da našim putnicima pružimo korisničko iskustvo koje je intuitivnije i jednostavnije, čime potvrđujemo našu poziciju kao jedan od najakreditovanijih igrača na nacionalnom digitalnom tržištu.“

Povezana vest:  Nokia broj jedan ved deceniju na listi kompanije Greenpeace

U Turskoj, MasterPass je lansiran u junu ove godine, i već je postao novčanik koji olakšava život svim onima koji žele da kupe kafu, plate taksi ili naruče hranu i piće online. Partnerstva sa Caffè Nero, Bi Taksi i Getir transformišu način plaćanja online i putem aplikacije u Turskoj. U junu 2015. godine, Caffè Nero lansirao je uspešnu kampanju za promovisanje MasterPass-a svojim gostima: Happy Mondays sa MasterPass-om – dobar izgovor za gratis kafu u borbi protiv depresije ponedeljkom.

Povezana vest:  Prvi Sony 4K HDR OLED televizori AG8 serije stižu u Srbiju