Najlepše okićena jelka za UNICEF

jelkaHotel Hyatt Regency Beograd je i ove godine u okviru svog projekta „Hajat Planeta”, tradicionalno organizovao Izbor najlepše okićene novogodišnje jelke. Takmičenje, u kome su kao i do sada svoju kreativnost predstavile šesnaest kompanija, održalo se 10. decembra u lobiju hotela Hyatt sa početkom u 18h. 
Ovogodišnja tema Izbora nosila je naziv „GO GREEN“, sa fokusom na eko-frendli pristupu u dekorisanju. Učesnici su imali priliku da kroz druženje predstave svoje ideje i maštovitost u osmišljavanju ukrasa kojima su oplemenili svoje novogodišnje jelke.
U ovogodišnjoj konkurenciji naslo se šesnaest kompanija medju kojima su: Ashley Worldgroup, Sandoz, Avon, Fashion company, Delegacija Evropske komisije, Societe Generale Banka, Blic Žena, Sensa & Elle Dekor, Lufthansa & Swiss Air Lines, Coca-Cola, Hello!, Gigaset, Bambi, Direct Group, Grand Motors i Eko Serbia Hellenic Petroleum.
Najlepšu jelku birao je žiri u sastavu slikarka Jelena Negovanović, voditelj RTS-a Igor Karadarević, modne kreatorke sestre Proković – Jelena i Svetlana, glumac (dobitnik nagrade Miloš Žutić) Goran Jevtić, muzička zvezda Tijana Dapčević i Bojan Đurić, Državni sekretar ministarstva za zaštitu životne sredine.
Kao najlepsa proglašena je jelka advertajzing agencije Ashley Worldgroup, koja je bila dekorisana sezonskim plodovima, kako kaže Milica Katic, direktorka agencije: darovima prirode koja nam uprkos svemu poklanja ono najvrednije i najlepše: beli luk kao najbolji lek da nam čuva zdravlje u zimslim danima, tikvice pune semena najavljuju plodnu godinu, kukuruz u svim bojama kao simbol izobilja, i konačno – crvene papričice da začine strast u novogodišnoj noći!
U okviru svog filantropskog projekta „Hajat Planeta”, a u cilju pomoći lokalnoj zajednici, beogradski Hajat je ovogodišnju akciju kićenja novogodišnjih jelki „GO GREEN“ ostvario u saradnji sa UNICEF-om i ukupan iznos, od participacije kompanija učesnika, doniran je UNICEF-ovim projektima. 
Pod pokroviteljstvom Global Hyatt Korporacije, hotel Hyatt Regency Beograd je deo programa „Hajat Planeta“, čiji je glavni cilj – očuvanje i prezervacija naše životne sredine, kao i edukacija o važnosti da se sačuva planeta za buduće generacije. 
Prisutnima se obratio generalni menadzer hotela Hyatt, Zak Moran i zahvalio kompanijama ucesnicama na njihovom ucescu i podrsci i naglasio da je saradnja sa UNICEF-om je još jedna lepa prilika da kompanija Hyatt, doprinese podizanju društvene svesti i svojim angažmanom odgovori na teškoće sa kojima se suočava naše društvo.

Povezana vest:  Marina Mićanović uskoro na njujorškoj nedelji mode, ali i na Brodveju!