OnStar kampanja

Opel OnStar kampanja – perfektno skrojen za korisnike

Sa sistemom personalne konektivnosti i servisne asistencije Opel OnStar, proizvođač iz Riselshajma uvodi u automobilski svet servis koji je jedinstven u Evropi. Opel OnStar čini vožnju bezbednijom i obezbeđuje najbolju povezanost. Opelova obimna reklamna kampanja za ovaj revolucionarni sistem će biti lansirana na internetu 1. oktobra. Prvi štampani oglasi će biti objavljivani od 5. oktobra, a od 10. oktobra, različiti TV spotovi će biti prikazivani na TV kanalima velike gledanosti.

Povezana vest:  Neverovatna ponuda iz Opela: Corsa Essentija i Astra Classic - fantastična ušteda i poklon oprema

Štampani oglas koji izaziva pažnju prikazuje novu Opelovu formu; filmovi i informativne animacije će biti ponuđeni u različitim formatima da bi se pokrilo što je moguće više različitih komunikacionih kanala uključujući društvene mreže, mobilne aplikacije, internet stranice i TV. Ovo će rezultirati maksimalnim efektom. Dodatno, komunikacija čitavog niza Opel OnStar servisnih svojstava i mogućnosti će biti skrojena za posebne kanale i ciljne grupe.

„Opel OnStar nije samo proizvod inženjerske fantazije već je nova vrsta luksuza koji može da spasava živote. Sistem nudi čitav niz servisa i funkcija koji se individualno obraćaju različitim ciljnim i starosnim grupama“, kaže Opelova šefica marketinga Tina Miler (Tina Müller). „Generacija koja koristi pametne mobilne telefone će obožavati 4G LTE Wi-Fi izvor internet signala. Za stariju generaciju, servisi poput automatskog pozivanja servisa prilikom hitnog slučaja i asistencije na putu osiguravaju dodatnu bezbednost i sigurnost tokom vožnje. Samo Opel u ponudi ima ovako sveobuhvatan paket.
Naša reklamna kampanja je kreirana na taj način da istakne potrebe različitih kupaca, što predstavlja jedinstven diverzitet.“

Povezana vest:  Stručnjaci preporučuju zamenu zimskih guma usled toplog vremena u Srbiji

Ovaj individualni pristup će biti posebno primetan u pet TV i video spotova, koji će se emitovati na kanalima velike gledanosti, YouTubeu i drugim kanalima na socijalnim mrežama. U filmovima se ponovo pojavljuje glumac i ambasador Opelove kampanje, Ken Duken, koji je učestvovao u nagrađivanoj „Umparken im Kopf“, kao i u drugim Opelovim projektima.