NIVEA MEN univerzalna krema on tree

Psihologija muške nege

Institut Rheingold redovno sprovodi kvalitatitvina istraživanja o muškarcima na nacionalnom i međunarodnom nivou. Za NIVEA MEN brend, od 2003. godine do danas, sproveli su više od 25 kvalitativnih studija o muškarcima i njihovoj nezi kože.

Kada je reč o nezi, a naročito kada govorimo o nezi lica, muškarci imaju sasvim drugačiji pristup od žena.
Dok žene kroz negu žele da istaknu svoju ženstvenost i lepotu, kod muškaraca je nega povezana sa snagom i zaštitom. Muškarci kožu doživljavaju kao svojevrsni zaštitni omotač koji je podložan oštećenjima, a kosa i brada predstavljaju odraz muške snage.

Bez obzira na godište i poreklo, muškarci žele da izgledaju:
-muževno, snažno i zaštitnički
-vitalno, energično, dinamično
-sveže, doterano, brižno
-zdravo, jako

Povezana vest:  Tribina: (Ne)zdravi mehanizmi nošenja sa stresom i traumom

Takođe žele i da njihova kosa i koža izgledaju:
-zdravo
-energično i vitalno
-čisto i sveže
-da odišu snagom

Ako pogledamo kroz istoriju, primetićemo da su muškarci često imali nesiguran pristup prema ličnoj nezi.
Danas, muškarci negu doživljavaju kao važan alat koji im pomaže da ojačaju i ožive imidž moderne muževnosti, to jest privlačne, a ujedno i društveno prihvatljive slike o sebi.
Ono što je lepota za žene, to je vitalnost za muškarce. Vitalnost podrazumeva očuvanje i jačanje moći, borbenosti i uspešnosti. Muškarci žele da izgledaju energično, vitalno, živo ali istovremeno uvek spremno i obazrivo. Dok se pranje lica, brijanje i nega nakon brijanja, danas smatraju uobičajenim rutinama nege muškarca, nega lica se još uvek doživljava kao ženstveni ritual. Zbog toga se muškarci ne osećaju ugodno kada koriste specijalne preparate za lice, već najčešće koriste univerzalne kreme (35%), zatim losione za telo (25%) pa čak i kreme za ruke koje nanose na lice.
Mnogi muškarci razmišljaju o kremama za lice samo kada počnu da izgledaju umorno ili kao da su pod stresom. Naročito ako se spremaju za neki važan poslovni sastanak ili romantično veče želeće da izgledaju što svežije i energičnije, jer je to odraz njihove moći. Takođe je jako važno da krema za lice nije samo hidratantna i hranljiva, već da se brzo apsorbuje i da ne ostavlja mastan ili lepljivi osećaj na koži.
NIVEA MEN je razvila kremu za muškarce koja ispunjava sva očekivanja i pruža koži sve što je neophodno. Jednostavna, efikasna i privlačna.

Povezana vest:  DONCAFÉ NAGRAĐEN ZA VRHUNSKI KVALITET U GLOBALNIM RAZMERAMA

NIVEA MEN univerzalna krema

Univerzalna krema za muškarce idealna za lice, telo i ruke. Lagana formula koju koža brzo upija sa veoma efikasnim vitaminom E i muževnim mirisom, osvežava i hidrira kožu momentalno, bez ostavljanja masnih tragova.
150 ml, okvirna cena: 389 din
75 ml, okvirna cena: 259 din