maraton okt 2015

Beogradski maraton promoviše Beograd i Srbiju na sajmu u Njujorku

Mali tim Beogradskog maratona kreće u Njujork u kojem će učestvovati kao izlagač na EXPO-u koji u tri dana poseti više od 120.000 posetilaca, maratonaca i njihovih pratilaca, a pojačanje predstavlja tim od desetoro maratonaca, koji su zahvaljujući obnovljenoj saradnji s Njujorškim trkačkim klubom, dobili startne brojeve za ovogodišnji njujorški maraton, koji će se održati u nedelju 01.11.2015.

Svi oni su učestvovali na ovogodišnjem Beogradskom maratonu i, svi oni, učestvovaće i iduće godine 16. aprila na 29. Beogradskom maratonu.

Štand Beogradskog maratona na EXPO-u Njujorškog maratona opremljen je zahvaljujući sve boljoj saradnji Beogradskog maratona s Gradom Beogradom, njegovim Sekretarijatom za privredu, Turističkom organizacijom Beograda i Turističkom organizacijom Srbije.

Povezana vest:  Ani Subotić zadovoljstvo i čast da učestvuje na maratonu

– Turistička organizacija Srbije i Beogradski maraton su prirodni partneri i deo tima koji svake godine šalje divnu sliku iz našeg glavnog grada u svet. I do sada mi smo u svojim promotivnim materijalima na svim sajmovima u svetu predstavljali Beogradski maraton jer maratonske priredbe privlače veliki broj turista. Sigurna sam da su Njujorški maraton i EXPO sjajna prilika da se Beogradski maraton predstavi potencijalnim učesnicima, ali i da se Srbija i Beograd promovišu kao turističke destinacije – rekla je Sandra Vlatković, pi-ar Turističke organizacije Srbije

Miodrag Popović, vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije Beograda podsetio je na reči Vinstona Čerčila „Ovo nije početak kraja – ovo je kraj početka” i dodao:

Povezana vest:  Mali predsednik Organizacionog odbora EP u atletici

– Zbog toga krećemo u agresivnu promociju Beogradskog maratona i još nekoliko važnih sportskih događaja za koje konkuriše Beograd, ali njih tek treba dobiti, a Beogradski maraton postoji svake godine i za Turističku organizaciju Beograda u poslednje dve godine ima najveći prioritetni značaj. Zbog toga iz tihe, skrivene promocije prelazimo u vidljivu i agresivnu. U savremenom turizmu postoji grana koja se zove maratonski turizam jer generiše veliki broj turista. Na svakog maratonca dolaze još četiri osobe i imate ih svake godine. Oni povećavaju broj noćenja, povećavaju potrošnju i doprinose boljoj promociji širom sveta i to ne samo na sportskim kanalima…

Direktor Beogradskom maratona Dejan Nikolić podsetio je da će Beogradski maraton posle 17 godina ponovo biti izlagač na EXPO-u Njujorškog maratona na kom će učestvovati 53.000 trkača, odabranih među više od 200.000 prijavljenih:

Povezana vest:  Amela Terzić poslednja u trci na 1.500 metara

– Izuzetno smo zadovoljni što smo dobili priliku da se predstavimo na najvećem svetskom maratonu, koji svake godine u njujoršku privredu ubaci 400 miliona dolara, a posebna privilegija za nas je što je desetoro učesnika Beogradskog maratona dobilo priliku da se okuša u fantastičnoj konkurenciji koja će u nedelju biti na njujorškim ulicama i koju čine trkači iz 130 zemalja. Nadamo se da će jedan broj njih doći idućeg aprila u Beograd i zbog toga smo ove godine šest meseci pre Beogradskog maratona omogućili prijavljivanje za 29. Beogradski maraton.