Zabava na 3D način
Kompanija SONY je 2.juna 2010. u prostoru galerije Progres svečano otvorila izložbu svojih najnovijih proizvoda. Na četvorodnevnom eventu, pod nazivom ‘’SONY open days’’, posetioci će imati prilike da vide inovacije iz domena 3D tehnologije ali i da učestvuju u Sony Play station turniru. ‘’Kustos’’ na ovom zanimljivom multimedijalnom događaju bio je poznati voditelj, Ivan Ivanović.
Linija novih Sony televizora može da se prtedstavi kroz četiri osnovne karakterisitike:
Signature LX serija
Vrhunska 3D zabava i vise od toga
Kreiramo sledeću generaciju kućne zabave kroz viziju nove tehnologije koja će vam omogućiti uživanje bez mnogo napora.
Glavne karakterisitike ovih modela su: 3D,LED tanak dizajn,Bravia internet video,motionflow pro 200Hz.Ambient and Light sensor.
Cinematic HX serija
Definicija kvaliteta zvuka i slike.
Kombinacijom najnovijih inovacija u domenu slike i zvuka pružamo vam bioskopski doživljaj u vašem domu.
Čime se diči ova serija: BIVL, Ambient&light sensor,3D ,LED (HX900,HX800)
Presence NX serija Monolit dizajn
Ikona stila koja otvara novi svet konekcije
Elegantni dizajn i lak pristup velikom izboru zabavnih sadržaja. Pružamo vam i novi doživljaj gledanja LCD televizora.Nagib od 6 stepeni vam pruža mogućnost da udobno iz vaše fotelje gledate omiljene sadržaje na blago nagnutom ekranu.
Cyber-shot™ fotoaparat je specijalan aparat koji će vam pomoći da memorišete najinteresantnije situcije u vašem životu, bez obzira da li ste u Sahari, Antartiku ili ispod mora. Ovaj TX 5 fotoaparat je izuzetno tanak i veoma inteligentan, tako da se mogu slikati čak i objekti koji se kreću. SONY fotoaparat ostaće neoštećen i ako ga stavimo pod vodu ili ga slučajno ispustite, a obučen je i za temperature i do -10 C. Pored toga, funkciji Sweep Panorama može se prepustiti da automatski spoji više snimaka i kreira zapanjujuću panoramsku fotografiju.
Sony Play station i Sing Star predstavljaju veoma dobar način da se sa svojim društvom zabavite i provedete ugodne trenutke, a da ne morate napuštati dom.
SONY, kao socijalno odgovorna kompanija putem četvorodnevne izložbe želi da promoviše organizaciju ’’Prijatelji fudbala’’ i ’’Fudbal za nadu’’, koja pomaže mlade sportske talente. SONY, kao donator organizacije, poziva i posetioce izložbe da se priključe ovoj akciji.
Sony je vodeći svetski proizvođač audio i video uređaja, kao i inovator komunikacijske i informacione tehnologije, za potrošačka i profesionalna tržišta. Poznat je po A/V proizvodima poput BRAVIA™ LCD High Definition (HD) TV prijemnika, Cyber-shot™ digitalnih fotoaparata, Handycam® kamkordera i Walkman® MP3 uređaja, kao i VAIO™ personalnih računara i profesionalne HD opreme za snimanje, naročito XDCAM™ HD. Pružajući kompletna HD rešenja kao i delovanjem na području muzičke, filmske, igračke i onlajn industrije, Sony je jedno od vodećih svetskih imena u području digitalne zabave, sa oko 170.000 zaposlenih širom sveta.
Kroz dugoročne saradnje kao službeni sponzor UEFA Lige prvaka do 2012 godine, službeni partner FIFA-e do 2014. i globalni sponzor FIFA Svetskog kupa 2010. i 2014. godine, Sony donosi uzbuđenje milionima obožavatelja nogometa širom sveta.