Ivans Vault Premium Concept Store

Otvoren prvi Premium Concept Store u Beogradu

Kompanija Uniloft Balkans Limited otvorila je u beogradskom tržnom centru Zira inovativan objekat u kome se ekskluzivni brendovi predstavljaju na do sada neviđen način na ovim prostorima. Svečanom otvaranju prisustvovao je veliki broj zvanica iz sveta biznisa, javnog i kulturnog života u Srbiji.
Ivan’s Vault Premium Concept Store za osnovu ima potpuno novi biznis model i predstavlja do sada nepoznat oblik partnerstva u Srbiji. To je specifičan spoj vrhunskih stranih i domaćih brendova, različitih vrsta proizvoda, ali iste orijentacije, koji na jedinstven način zadovoljavaju potrebe tržišta za premijum proizvodima.
Za razliku od klasičnog prodajnog prostora koji je namenjen isključivo prodaji proizvoda, Premium Concept Store ima za cilj i da učestvuje u kreiranju prepoznatljivog životnog stila po meri pojedinca. To je mesto u kome će potrošači u prijatnom ambijentu i kroz individualni pristup moći da se upuste u kupovinu i da steknu znanja o tome kako se primereno konzumiraju, nose ili upotrebljavaju brendovi koji čine Ivan’s Vault.
Ivan’s Vault predstavlja zaokružen životni stil a čine ga pažljivo odabrane, robne marke: Tsar Ivan the Terrible, Apple, S. T. Dupont, GAGLIARDI, LIST Roma, Zlatiborac specijalna selekcija 1885, i DD handmade shoes.

Povezana vest:  Dejvid Bekam: Moram da zaradim još novca, skupo je imati ćerku

Svecano presecanje vrpce
„Naš naglasak je na promociji životnog stila koji se temelji na znanju i poznavanju onoga što upotrebljavamo. Zatvorili smo krug koji čini jedan poseban način življenja, koji kreće od stila ponašanja, manira, preko načina odevanja, aksesoara, pa do hrane i pića u kojima uživamo. Taj životni krug odlikuju karakter, iskustvo i stil. Ivan’s Vault Premium Concept Store je mesto na kome će svi zainteresovani moći da se do detalja upoznaju sa brendovima, saslušaju priču koja stoji iza njih, razumeju vrednosti koje ovi brendovi nose u sebi i promovišu, isprobaju ih i povežu se sa njima“ rekao je izvršni direktor Uniloft Balkans Limited, Marjan Nikolić, prilikom svečanog otvaranja.
„Korisnici Apple proizvoda uživaju u njihovoj genijalnoj jednostavnosti, od prepoznatljivog taktilnog dizajna do softverskih rešenja. To su ljudi koji uživaju u lepom i oni se prirodno uklapaju u Ivan’s Vault“ rekao je na svečanom otvaranju Miodrag Popović, generalni direktor kompanije Macola, koja je Authorised Service Provider i Authorised Solution Expert brenda Apple.
„Kao što nijedan čovek nije ostrvo tako ni brendovi to nisu. Zajedno smo jači i dugotrajniji. Oduševljeni smo novim konceptom i u njemu prepoznajemo sebe i svoje potrošače. Naši kupci dele vrednosti oličene u Premium Concept Store-u“ rekao je prilikom otvaranja Dalibor Lazović, izvršni direktor kompanije Master Time, koja je eksluzivni zastupnik brenda S.T. Dupont u Srbiji.
„GAGLIARDI modna linija je namenjena ljudima sa istančanim ukusom i stilom. Istinski tradicionalni pristup kvalitetu i luksuzni materijali koje koristimo korespondiraju sa životnim stilom koji dele ostali brendovi okupljeni u konceptu Ivan’s Vault“ naglašava Milomir Ždrale, član borda direktora brenda GAGLIARDI.
„Modni italijanski brend LIST Roma je kao ženski brend privilegovan što deli viziju i životni stil sa ovako jakim partnerima i zato pozivamo sve dame da posete Ivan’s Vault i pronađu izvor inspiracije sa sebe ili svog partnera“- rekao je Bojan Mitić, generalni direktor BJN Company, koja je zastupnik robne marke LIST Roma.
„Naša radionica cipela predstavlja spoj tradicije, veštine, umetnosti i posebnog odnosa prema klijentima jer se cipele izrađuju ručno, po meri, od najkvalitetnijih materijala. Delimo viziju savremenog potrošača koji ume da uživa u životu i zato smo deo Ivan’s Vault koncepta“ objašnjava Dušan Dokić, vlasnik radionice DD handmade shoes.
„Najbolje što naši krajevi nude oličeno je u Zlatiborac specijalnoj selekciji 1885. Specijalna selekcija zahteva i specijalan način prezentovanja i zato nam je posebna čast što se naš brend našao u grupi ovako unikatnih brendova“ kaže Darija Sušić, brend koordinator iz kompanije Zlatiborac.
„Sinergija iskustva koju brendovi povezani na ovaj način stvaraju kod konzumenata je ono čemu težimo od ulaska na tržište Srbije sa premijum votkom Tsar Ivan The Terrible (Car Ivan Grozni). Mi ne prodajemo votku već prezentujemo stil življenja, utemeljen u tradiciji, stilu, karakteru i iskustvu koje datira iz doba ruskog cara Ivana Groznog“ rekao je generalni direktor kompanije Uniloft Balkans Limited, Igor Kecman.

Povezana vest:  BOSS x Russell Athletic kolekcija uskoro u prodaji