IHG zvanično najavio prvi Crowne Plaza hotel u Novom Sadu
InterContinental Hotelska Grupacija (IHG), jedna od najvećih kompanija za hotelijerstvo na svetu, najavila je zvanično započinjanje radova na hotelu Crowne Plaza u Novom Sadu, drugom po veličini gradu u Srbiji. Novi hotel će vršiti svoje poslovanje po franšiznom ugovoru potpisanom sa kompanijom Plaza AGNS DOO Novi Sad.
Hotel kapaciteta 144 soba, čije je otvaranje predviđeno tokom 2016. godine, biće situiran u srcu poslovnog centra Novog Sada, i tek na nekoliko minuta hoda od istorijskog centra grada za goste koji će želeti da istraže njegovu karakterističnu arhitekturu iz 18. veka, posete Petrovaradinsku tvrđavu, upoznaju se sa mnoštvom prelepih verskih građevnina ili obiđu vinograde i gastronomske destinacije u neposrednoj blizini. Ovaj novi objekat, uz već postojeći hotel Crowne Plaza® u Beogradu, predstavlja gest daljeg usklađivanja sa strategijom IHG – koja proklamuje rast prisustva ove robne marke u sve dinamičnijim poslovnim centrima – zarad postizanja željenih uslova za razvoj usluga u segment poslovnih putovanja.
Crowne Plaza Novi Sad će predstaviti niz funkcija podesnih za potrebe organizacija poslovih programa i sastanaka, među kojima će biti pet prostorija za sastanke i dve prostorije za sastanke formata upravnih odbora. Gosti će takođe biti u prilici da uživaju u bogatoj ponudi celodnevnog restorana, kao i da se opuste u hotelskom baru na vidikovcu hotela, sa koga će se pružati sjajan panoramski pogled na grad. Hotel Crowne Plaza® Novi Sad će takođe predstaviti i svoj autentični salon-klub, spa i fitnes-centar sa opremom na najvišem svetskom nivou – situirane na samom krovu hotela, što sve zajedno predstavlja izuzetnu priliku za opuštanje tokom poslovnog puta ili prijatnog vikenda.
Hilko Versteg, Direktor razvoja IHG za južnu Evropu, izjavio je: „U situaciji kada se širimo na nova tržišta, redovno tražimo priliku da sarađujemo sa vlasnicima koji razumeju naše robne marke i veoma dobro poznaju grad u kome zajednički nastupamo. Robna marka Crowne Plaza® je konsolidovala svoju reputaciju kao jedna od vodećih globalnih marki u segmentu poslovnih hotela, i presrećni smo što širimo naše prisustvo u još jednom zanimljivom gradu – u saradnji sa Plaza AGNS DOO.“
Predstavnik kompanije Plaza AGNS DOO je dodao: „Veoma smo uzbuđeni što poduzimamo naš prvi razvojni hotelski projekat sa IHG time što dovodimo renomiranu marku Crowne Plaza® u jedan od najvažnijih poslovnih centara Srbije. Lokacija i funkcije ovog novog hotela – čije je otvaranje planirano tokom 2016. godine – zasigurno će ga učiniti omiljenim izborom za poslovne goste, kao i one koji će uživati u njegovim funkcijama za opuštanje i rekreaciju.“
Kao pripadnica globalnog portfolija IHG, robna marka Crowne Plaza Hotels & Resorts prisutna je u preko 65 zemalja sveta u vodećim urbanim centrima, prometnim gradovima i destinacijama popularnih odmarališta i resortova. Robna marka Crowne Plaza®, četvrta po veličini među luksuznim sveuslužnim hotelskim markama i jedna od onih sa najbržim stepenom razvoja, zasnovana je na čvrstim temeljima koji joj obećavaju stabilnu tendenciju daljeg razvoja u budućnosti. Od 2003. godine do danas, portfolio Crowne Plaza® hotela se duplirao i trenutno broji preko 400 hotela, dok se broj hotela u pripremi na globalnom nivou uvećao za čak četiri puta – i sada sadrži skoro 100 hotela*.
Crowne Plaza Hotels & Resorts međunarodno je priznata kao uvažena marka hotela za skupove i konferencije u poslednjih 30 godina, nudeći relevantna i efektna rešenja za potrebe planiranja i organizacije poslovnih sastanaka manjeg do srednjeg formata kroz svoj jedinstveni program organizacije skupova ovog profila. Program se ističe i po angažovanju Direktora za skupove i odgovarajućih stručnih timova Crowne Plaze, kao i garanciji da će na sve zahteve biti odgovoreno u roku od dva sata – i pružen pregled stanja i potvrda na dnevnoj osnovi.
*Podaci važeći od 30.septembra 2015.