LG OLED reklama na Super bowl spektaklu
Kompanija LG Electronics (LG) najavila je da će prvu reklamu povodom Super bowl svečanosti snimiti „RSA Films“ produkcijska kompanija, čiji je vlasnik poznati engleski režiser Ridli Skot. Njegov sin, Džejk Skot, režiraće reklamni spot o naširoko hvaljenoj LG OLED tehnologiji, koji će biti emitovan na 50. izdanju Super bowl svečanosti, prenoseći smelu poruku da OLED nije samo novi tip televizora, već začetnik potpuno nove ere u razvoju televizijske tehnologije.
Ridli Skot nedavno je osvojio ovogodišnju „Nagradu za najbolju režiju“ koju dodeljuje Nacionalni odbor za recenziju za svoj najnoviji film „Marsovac“, koji je nominovan i za nagradu „Zlatni globus“ u kategoriji za najbolji igrani film. Ridli Skot poznat je i po svom velikom proboju 1984. godine kada je snimio reklamu za Macintosh računare koju je magazin Forbs proglasio kao najbolju ikada snimljenu povodom Super bowl svečanosti. Da nije ostao u senci slavnog oca, Džejk Skot dokazao je snimanjem šest reklama za potrebe prikazivanja na ovoj svečanosti, uključujući i čuvenu reklamu za Budweiser, „Izgubljeni pas“, najbolje ocenjenu reklamu u Sjedinjenim Američkim Državama prošle sezone.
„Kada sam prvi put ugledao OLED televizore, bio sam opčinjen njihovim fascinantnim kvalitetom slike“, izjavio je Ridli Skot. „Davne 1984. godine, publici su predstavljene tehnološke inovacije koje su obećavale velike promene, što upravo promene vidim i kod LG OLED televizora“, izjavio je Džejk Skot.
„Veoma nam je drago što ćemo imati priliku da sarađujemo sa velikanima kao što su Ridli i Džejk Skot. Kompanija LG će i u budućnosti pružati priliku korisnicima da dožive neverovatan prikaz boja koje zajedno stvaraju potpuno novo iskustvo gledanja“, izjavio je Lee Jeong-seok, potpredsednik i direktor odeljenja za marketing i komunikacije u kompaniji LG Electronics Home Entertainment.