COCA-COLA HELLENIC PROGLAŠENA ZA DRUŠTVENO NAJODGOVORNIJU KOMPANIJU U 2015. GODINI
Kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija dobitnik je zlatne plakete „Moj izbor“ za najodgovorniju kompaniju u 2015. godini u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Kontinuirani doprinos razvoju zajednice prepoznat je od strane žirija i nagrađen najvišim priznanjem, što je još jedna potvrda liderske pozicije kompanije u oblasti održivosti u korporativnom sektoru.
„Priznanje za doprinos društvu u kome poslujemo nas dodatno motiviše da u saradnji sa brojnim partnerima nastavljamo da stvaramo bolju budućnost. Naše poslovanje je neodvojivo od razvoja zajednice i ponosni smo što je organizacija Moja Srbija, u saradnji sa Privrednom komorom Beograda i Gradom Beogradom, prepoznala naš doprinos Srbiji i njenim građanima“, istakao je Dragan Lupšić, direktor za odnose sa javnošću, komunikacije i pravne poslove kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.
Coca-Cola Hellenic čvrsto je opredeljena da na svaki mogući način smanji svoj uticaj na životnu sredinu i veliki je promoter principa održivog poslovanja u korporativnom sektoru. Svoj doprinos zajednici kompanija ostvaruje u tri ključne oblasti: ekonomski napredak, zaštita životne sredine i podrška zajednici. U svakoj od navedenih oblasti kompanija ostvaruje izuzetne rezultate u saradnji sa brojnim partnerima iz civilnog i vladinog sektora, što je prepoznato i od strane Dau Džons indeksa održivosti, koji već nekoliko godina za redom Coca-Cola Hellenic Grupu proglašava svetskim liderom u oblasti održivosti među proizvođačima napitaka.
U 2015. godini kompanija je za inicijative i aktivnosti u oblasti održivosti opredelila oko 40 miliona dinara, a u okviru programa „Pokret za radost“ motivisala više od 80.000 ljudi da se bave sportom. Preko 300 različitih organizacija je od početka godine bilo podržano od strane kompanije kroz donaciju proizvoda, a 200 članova volonterskog kluba uložilo je 800 sati rada na 8 velikih akcija sprovedenih širom Srbije. Takođe, kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija prvi je izbor studenata Srbije kada je u pitanju poslovno okruženje u kome bi želeli da rade po završetku studija prema anketi AIESEC-a.