LC WAIKIKI STIGAO U „UŠĆE“
Novi maloprodajni objekat poznatog brenda LC Waikiki otvoren je u „Ušće“ šoping centru. Prodavnicu su svečano otvorili ministar trgovine turizma i telekomunikacije u vladi Republike Srbije Rasim Ljajić i ambasador Republike Turske u Srbiji g. Mehmet Kemal Božaj u prisustvu čelnih ljudi kompanije LC Waikiki – g. Vahapa Küçüka, predsednika izvršnog odbora, g. Burça Korkmazlara, Međunarodnog direktora maloprodajne mreže za region Centralne i istočne Evrope, g. Sinana Sahina, Regionalnog menadžera za Srbiju i BIH – kao i brojnih gostiju i posetilaca. Beograđani su tako dobili još jedno mesto na kome mogu da pronađu najširi asortiman odeće visokog kvaliteta za žene, muškarce, tinejdžere i decu, koja prati najnovije svetske modne trendove, uz veoma pristupačne cene.
U okviru svog uvodnog govora, g. Vahap Küçük, Predsednik izvršnog odbora u LC Waikiki je istakao: „Poslujemo u Turskoj pod okriljem Brenda LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. od 1997.godine. S obzirom na to da smo u kratkom periodu postali lider na turkskom tržištu, svoja prva ulaganja smo napravili 2009. godine. Veliko nam je zadovoljstvo da otvaramo još jednu novu prodavnicu u Srbiji, a trenutno smo dostupni u 28 zemalja što smo uspeli da postignemo za samo 7 godina poslovanja van Turske.“
Govoreći o konstantnom rastu kompanije, Vahap Küçük je naglasio: „Balkanski region je od velike važnosti za Tursku, s obzirom da predstavlja vrata ka zapadnoj Evropi i povezan je kulturološki sa Turskom. U skladu sa našim vrednostima, mi u LC Waikiki-ju ćemo nastaviti da ulažemo u region Balkana i drugim regionima sveta, sve u cilju kreiranja globalnog brenda.“
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo za ovako kratak rok uspeli da ostvarimo stabilno poslovanje i rast prodaje na svim tržištima na kojima smo prisutni. Ono što nas posebno raduje je činjenica da su i kupci u Srbiji veoma dobro prihvatili našu misiju da „svako zaslužuje da bude lepo odeven po pristupačnoj ceni“, izjavio je Sinan Sahin, regionalni menadžer brenda LC Waikiki za Srbiju i BiH i dodao: „sa velikim entuzijazmom i očekivanjima pravimo planove za srpsko tržište i cilj nam je da nastavimo da rastemo i proširujemo svoju prodajnu mrežu i u drugim gradovima, jer nam je ovo tržište veoma važno.“
LC Waikiki planira da otvori približno 140 novih prodavnica van Turske ove godine sa ciljem da do kraja godine dostigne ukupan broj od 300 prodavnica širom sveta. LC Waikiki poseduje približno 600 prodavnica u 28 zemalja i planira da postane jedan od najuspešnijih brendova odeće u Evropi do 2023. godine investirajući van Turske počev od 2009. godine. Vizija kompanije LC Waikiki je da dostigne prihod do 6 milijardi američkih dolara sa 1.000 prodavnica na međunarodnom nivou, i 4 milijarde američkih dolara sa 500 prodavnica u Turskoj. Ukupan promet kompanije u 2014. godini iznosio je 2,53 milijarde dolara, a u 2015. je dostigao cifru od 2,6 milijardi dolara.
Kupci u Srbiji, posebno u urbanim područjima, imaju prefinjen modni ukus i u stalnoj su potrazi za što boljim odnosom cene i kvaliteta. Ograničena kupovna moć i velika potreba za isticanjem je ono što motiviše kupce u Srbiji da konstantno budu u potrazi za što boljom ponudom i ovaj profil kupca lako pronalazi ono što mu je potrebno u LC Waikiki prodavnicama.
LC Waikiki osnovan je 1985. u Francuskoj, a 1997. godine preuzeo ga je sadašnji turski vlasnik. Od početka širenja svog poslovanja izvan Turske, LC Waikiki je postao jedan od vodećih brendova u ovoj oblasti sa više od 600 prodavnica u skoro 30 zemalja sveta.
Svi maloprodajni objekti LC Waikiki prepoznatljivi su po jedinstvenom vizuelnom identitetu, prijatnoj i toploj atmosferi i pristupačnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.