Heineken izabrao najboljeg svetskog barmena za 2016. godinu
Šesnaest najboljih barmena sveta takmičilo se na prestižnom Heineken „Globalnom finalu barmena“ koje je održano u „rodnom gradu“ kompanije, Amsterdamu. Pred žirijem koji su sačinjavali eksperti iz industrije piva, barmeni iz celog sveta prikazali su svoju veštinu točenja piva prema Heineken „Star Serve“ ritualu.
Pobedu je odneo Edi Džaj Džamin (Eddy Jay Jaimin) iz Malezije pokazavši pred mnogobrojnom publikom vrhunsko umeće i izvrstan osećaj za zabavu. On je „krunisan“ kao najbolji Heineken bamen za 2016. i dobiće ulogu zvaničnog brend ambasadora na događajima koje Heineken bude organizovao širom sveta. Među 8 najboljih takmičara našla se i predstavnica Srbije Marija Simić, koja je opravdala ulogu domaćeg pobednika i predstavila srpske barmene u najboljem svetlu. Srbija prvi put učestvuje u ovom takmičenju i ovo je veliko iskustvo za našu mladu predstavnicu, koja je imala veliku podršku Heineken tima.
„Ovo uzbudljivo takmičenje deo je Heineken „Star Serve“ programa koji ima za cilj unapređenje kvaliteta našeg točenog piva i obezbeđivanje uslova u kojima će ono svaki put biti posluženo na najkvalitetniji način“, rekla je Ksenija Kalina (Ksenia Khalina), direktor Heineken Trade Marketinga i dodala: „Zahvaljujući Heineken Globalnom finalu barmena mi dodatno motivišemo barmene da podignu nivo standarda svaki put kada treba da posluže točeno pivo.“
Prateći 5 koraka „Star Serve“ rituala točenja, finalisti su ispirali, točili, skidali višak pene, proveravali i služili pivo koje su natočili. Žiri je bio impresioniran veštinom svakog od takmičara, koji su pokazali da imaju i čuveni „Star“ faktor koji im pomaže da izađu pred publiku.
Nakon nacionalnih finala u 16 zemalja sveta „najbolji od najboljih“ dobili su priliku da se nađu u finalu u Amsterdamu. Takmičenje je održano u Stadsschouwburg pozorištu u Amsterdamu, a finalisti su svoj „Star“ faktor pokazali pred žirijem koji su činili Erik de Kok (Eric de Kock) – specijalista za točeno pivo i generalni direktor Organizacije takmičenja holandskih barmena, Ksenija Kalina (Ksenia Khalina), direktor Heineken Trade Marketinga i Tatjana Merser (Tatiana Mercer) – direktor i osnivač „BarChick“.
„Pobeda na Heineken „Globalnom finalu barmena“ jedan je od mojih najvećih uspeha. Imao sam ogromnu podršku mojih kolega i porodice u Maleziji i radujem se što ću moći sa njima da podelim ovaj veliki uspeh“, prokomentarisao je dvadesetšestogodišnji pobednik takmičenja, Edi.
Član žirija Erik de Kok (Eric de Kock) – specijalista za točeno pivo i generalni direktor Organizacije takmičenja holandskih barmena, veruje da se Edi izdvojio od drugih takmičara jer ima prirodan talenat. „Svi učesnici imaju neverovatnu veštinu točenja piva, ali Edi ima neki poseban dar koji razdvaja dobre barmene i one najbolje.“