Heineken Liga sampiona 2016Jedan od vodećih premium brendova piva Heineken®, kao generalni sponzor UEFA Lige šampiona, pripremio je zanimljivo iznenađenje za fudbalske fanove u Srbiji, isključivo u Delhaize prodajnim objektima. Svi koji kupe 6 limenki Heineken® piva u objektima Maxi i Shop&Go ili 10 limenki u objektima Tempo i Tempo ekspres biće u prilici da učestvuju u nagradnom takmičenju i gledaju finale UEFA Lige šampiona na Ibici.

Prilikom kupovine možete preuzeti poklon, majicu ili čašu, na licu mesta ili iskoristiti kod sa fiskalnog računa kako biste se prijavili na nagradni konkurs, na internet stranici www.heineken.rs. Nakon registracije i prijave, potrebno je da odgovorite na postavljeno pitanje, a potrošača koji ponudi najkreativnijie odgovore, Heineken® će nagraditi putovanjem na Ibicu za dvoje i nezaboravnim provodom uz finale UEFA Lige šampiona. Nagradna igra traje do 15. maja ove godine.

-Zahvaljujući našoj nagradnoj akciji, ljubitelji fudbala u Srbiji moći će da uživaju u utakmicama završne faze UEFA Lige šampiona uz Heineken®, ali i da budu nagrađeni za svoju kreativnost ili duhovitost i veliko finale gledaju na Ibici – rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžer i dodala: – Heineken® svake sezone svojim aktivnostima, navijačima širom Evrope, kreira vrhunsko fudbalsko iskustvo, ne samo na terenima, nego i kod kuće ili u kafiću u druženju sa prijateljima.

UEFA Liga šampiona i Heineken® ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu. Pored ove nagradne igre navijači tokom svakog meča u završnoj fazi takmičenja imaju priliku da uz hashtag #ChampionTheMatch na Tviteru komuniciraju sa nekim od najvećih fudbalskih igrača Evrope, koji će davati svoje komentare i prognoze rezultata mečeva.

Povezana vest:  „Pet party" u Delta Cityju