Nagradni konkurs Riznica pravih vrednostiU godini kada proslavlja svoj 40. rođendan, C kafa je pokrenula nagradni konkurs „Riznica pravih vrednosti“, koji za cilj ima kreiranje riznice fotografija sa prikazom na koje se sve načine u Srbiji neguju prave, porodične vrednosti, i kako se one prenose iz generacije u generaciju. Konkurs se sastoji od četiri tematska ciklusa koji su vezani za porodične aktivnosti karakteristične za četiri sezone, odnosno godišnja doba. Autore najboljih fotografija svakog meseca očekuje glavna nagrada Zlatni C dukat, u protivvrednosti od 200 evra sa gravurom prezimena porodice dobitnika, a nedeljne nagrade su poklon paketi Zlatne C kafe. Konkurs traje do 31. decembra ove godine u ponoć a prijave na konkurs se mogu poslati putem internet stranice www.zasvavremena.rs i zvanične Facebook stranice C kafe.

Povezana vest:  Beč - mere zaštite od korona virusa

U prvoj tematskoj celini u toku maja i juna meseca tema konkursa su zajedničke aktivnosti sa porodicom i prijateljima u prirodi ili kod kuće. Druga tematska celina, koja će biti aktuelna u julu i avgustu mesecu, u fokus će staviti letovanja, godišnje odmore i izlete u prirodi, dok će treća celina tokom septembra i oktobra biti posvećena pripremama dece za polazak u školu i početku nove školske godine. U četvrtoj tematskoj celini, u novembru i decembru, radovi koji će pristizati na konkurs treba da odgovore na temu slava i praznika.

Povezana vest:  InStyle : Anđelina i Bred na vrhu liste parova sa najviše stila

Mešavina C kafe vraća najlepše uspomene koje već četiri decenije nastaju uz omiljenu šoljicu kafe. Kao simbol dobrih, starih vremena, svojom prepoznatljivom i jakom aromom, C kafa nas podseća da je uvek uz nas i idealan je izbor za sve ljubitelje tradicionalne kafe, koji prepoznaju i cene prave vrednosti.

Strauss Adriatic posluje u okviru multinacionalne kompanije Strauss Coffee, koja je od 2005. godine vlasnik brendova Doncafé i C kafa, druga je po veličini kompanija na maloprodajnom tržištu kafe u Srbiji i vodeći domaći brend kafe na HoReCa tržištu. Kompanija nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna.

Povezana vest:  Kako da smršate ove godine?