Kompanija HEINEKEN i menadžment Formule 1 (F1) postigli su sporazum kojim je Heineken brend postao globalni partner Formule 1. Višegodišnje partnerstvo biće ozvaničeno na Heineken Velikoj nagradi Italije u Monci u septembru ove godine.

Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner tri Velike nagrade (GP) i biće među vodećim sponzorima na nekoliko drugih događaja u okviru Formule 1 koje izaberu čelni ljudi brenda Heineken i F1 menadžmenta. Heineken će biti zvanično pivo Formule 1 kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship), ali oznake brenda neće biti vidljive na bolidima bilo kog tima.

U okviru ovog partnerstva biće kreiran poseban Heineken globalni manifest „Open your world“, kao i kampanje „If You Drive, Never Drink“. Kampanje će uključiti brending staza, TV reklame, aktivacije na društvenim mrežama, događaje za fanove, posebne PR aktivnosti, kao i promo pakovanja i aktivnosti na mestima prodaje. Ambasadori ovih kampanja biće poznati asovi Formule 1 Dejvid Kultard i Ser Džeki Stjuart.

Povezana vest:  Tradicionalni prvoaprilski Stand up show u Kombank dvorani

„Formula 1 je mnogo više od trke, to je globalni dogadjaj i zahvaljujuci ovom partnerstvu Heineken ima jedinstvenu priliku da se približi postojećim i potencijalnim potrošačima na velikom broju tržišta. Formula 1 za nas otvara velike komercijalne mogućnosti, kao i mogućnosti za promovisanje platforme „uživaj odgovorno“ i razmenu iskustva između rukovodstva F1 i naših zaposlenih“, rekao je Đanluka di Tondo (Gianluca Di Tondo), senior direktor brenda Heineken na globalnom nivou i dodao: „Ovo partnerstvo biće dopuna našim postojećim promotivnim platformama i put do velikog broja fanova na stazama Formule 1 i do 400 miliona televizijskih gledalaca koliko prati takmičenje svake godine. Uzbuđenje koje smo našim potrošačima doneli kroz dugogodišnje i uspešno partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona, Svetskim ragbi kupom i franšizom filmova o Džejmsu Bondu sada ćemo preneti i u Formulu 1.“

Povezana vest:  Beč – nova metoda čini životinje providnim

„Heineken je internacionalni premium brend sa ogromnim marketinškim potencijalom. Zadovoljstvo mi je da brendu i kompaniji poželim dobrodošlicu u porodicu Formule 1 i unapred se radujem saradnji sa njima kako na stazi tako i na drugim F1 događajima“, rekao je Berni Eklston (Bernie Ecclestone), generalni direktor kompanije Formula 1 i dodao: „Naš posao podrazumeva i inovacije i zabavu i nadam se da je ovo početak jednog zaista posebnog partnerstva. Kada god sam narucivao pivo, uvek sam bio zadovoljan Heinekenom“.

Centralno mesto u ovom partnerstvu zauzeće prepoznatljiva poruka o odgovornoj konzumaciji, a potrošači mogu biti sigurni da će i Formula 1 i brend Heineken jasno stajati iza poruke „If You Drive, Never Drink“ („Nemoj da vozis kad pijes“). Heineken investira 10% svog globalnog medijskog budzeta na kampanje o odgovornoj konzumaciji kao sto su „Moderate Drinkers Wanted“ i „Dance More, Drink Slow“. Ova poruka će i dalje biti komunicirana kroz partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona i Svetskim ragbi kupom gde joj je posvećena skoro jedna trećina oglasnog prostora. Tokom 2015. godine poruka je bila ispisana na više od 8 milijardi flašica i limenki.

Povezana vest:  Nova prodavnica Lisce u Beogradu

„Pre izvesnog vremena na F1 događajima pokrenuo sam kampanju „Think Before You Drive“. Zadovoljstvo mi je što će ova važna inicijativa sada imati veoma jaku i posvećenu podršku i kroz Heineken kampanju „If You Drive, Never Drink“. Ove poruke cemo oživeti i pojačati tako da se uklope u vrednosti brenda Heineken“, zaključio je Berni Eklston (Bernie Ecclestone).