Kako bi ljudima pomogla u sprečavanju bolesti, kompanija Nestlé unapređuje svoj asortiman hrane i pića i razvija personalizovane prehrambene proizvode, a u narednim mesecima će objaviti nove prehrambene i zdravstvene obaveze, kojima se rukovodi u poslovanju. S tim u vezi, kompanija je podržala napore holandskog predsedništva Saveta Evropske unije usmerene na razvoj prehrambene politike EU, u okviru kojih bi trebalo motivisati industriju da ulaže u zdravije proizvode.

Povodom obeležavanja 150. godišnjice kompanije Nestlé, u Briselu je održana konferencija na kojoj se okupilo više od 300 predstavnika političkog i civilnog društva Evropske unije. Teme razgovora bile su održivost i budućnost ishrane, kao i obaveze koje je kompanija preuzela prema društvu. Ovom prilikom, Luis Kantarel (Luis Cantarell), izvršni potpredsednik kompanije Nestlé za Evropu, Bliski istok i Severnu Afriku naglasio je da industrija treba da deluje odmah, a ne da čeka regulatorne promene, i dodao: „Kada je 30 odsto stanovništva EU gojazno, imamo problem i moramo učiniti više“.

Povezana vest:  Osnovci sadili Pančićevu omoriku i učili o značaju očuvanja životne sredine

„Danas imamo 28 različitih nacionalnih rešenja za isti problem. Zamenom postojećih zakona jednim jakim, dugoročnim političkim okvirom Evropske unije stvoriće se pozitivno okruženje i podstaći konkurencija da unese inovacije u ishranu“, naglasio je gospodin Kantarel.

Kompanija trenutno istražuje na koji način genetski i drugi pojedinačni činioci određuju koja je ishrana najbolja za svakog pojedinca. „Sledeća generacija ishrane će biti naučno utemeljena i personalizovana, pa može igrati ključnu ulogu u upravljanju i prevenciji bolesti“, zaključio je Kantarel.

Povezana vest:  Druženje uoči petog IMLEK DEČIJEG SAJMA pomereno zbog Beogradskog maratona

U poslednje dve godine, Nestlé je uklonio 8.600 tona šećera, 260 tona natrijuma i 440 tona zasićenih masti iz svog portfolija hrane i pića.

Govornici su tokom konferencije apelovali na prehrambenu industriju da bude inovativnija, kao i da stvara proizvode koji su skladu sa zahtevima 21. veka, uvažavajući nove prehrambene navike i demografske promene. Uz unapređenje postojećeg asortimana hrane i pića, Nestlé odgovara na ovaj izazov i razvojem personalizovanih prehrambenih proizvoda kroz svoju podružnicu Nestlé Health Science, osnovanu 2011. godine.

Povezana vest:  Domingo podržava borbu bikova

Više informacija o Nestlé obavezama dostupno je na sledećem linku: http://www.nestle.com/csv