Novo doba nudi nam  nova pravila i prilagođavanje istim, a tehnologija nam diktira tempo i način života. Tako i svetska autoindustrija uveliko koristi pogodnosti savremene internet ere. Podaci Američke asocijacije prodavaca automobila pokazuju da je pre deset godina prosečan kupac odlazio na auto-pijacu 4,5 puta godišnje, a danas je to mnogo ređe, svega 1,3 posete pre konačne odluke. Auto-pijace je zamenio internet, što ide na ruku svima: proizvođačima, prodavcima, a najviše kupcima automobila.

Evo na šta treba da obratite pažnju ukoliko se i vi odlučite na kupovinu automobila preko interneta.

Dobre strane kupovine preko interneta:

– velika ušteda vremena i novca, kupovinu možete jednostavno da obavite od kuće

– potencijalni kupac više ne mora da odlazi na auto pijace, ili u inostranstvo, gde u tom slučaju traži smeštaj i višednevno luta po nepoznatom gradu

Povezana vest:  Mercedes-Benz SCG na Beogradskom salonu automobila 2011. (FOTO)

– izbeći ćete ubeđivanje trgovca da je baš njegova ponuda najbolja

– možete da saznate najsitnije detalje o automobilu koji vas interesuje, od toga kako auto izgleda do toga koliko je prešao, u kakvom je stanju, ko su mu bili prethodni vlasnici i drugo

– sve možete da završite u kratkom vremenskom roku bez odlaska u banku

– možete da vidite komentare drugih kupaca o određenoj marki automobila, na temu potrošnje goriva, bezbednosti i pouzdanosti

– imate mogućnost upoređivanja sajtova koji vam nude slične uslove kupovine

Šta obavezno treba da proverite prilikom kupovine:

– godište proizvodnje i kilometražu

Povezana vest:  Opel Insignia Country Tourer: avanturista sada i sa pogonom na prednje točkove

– da li vozilo poseduje servisnu knjižicu

– kakve su gume

– da li je vozilo bilo havarisano

– šta vozilo ima od dokumentacije i prateće opreme

– da li postoje informacije o prethodnim vlasnicima

– daje li prodavac garanciju na vozilo

– da li je vozilo moguće odvesti u servis na kontrolu

Mane kupovine preko interneta:

– nikako ne uplaćujte novac unapred

– trebalo bi da budete obazrivi jer određene grupe internet prevaranata vrebaju web sajtove gde se oglašava online prodaja polovnjaka kako bi lako zaradili novac

U Srbiji prodaja automobila preko interneta je u začetku, ali postoji nekoliko kompanija koje se bave tim tipom prodaje. Tu mogućnost na našim prostorima najavljuje i PSC Komnenović, ovlašćeni distributer Opela.

Povezana vest:  Audi urban concept

Nastojimo da pratimo svetske trendove. Dovoljno će biti da u foto galeriji na našoj web stranici označite automobil koji vam se sviđa, ostavite vaše podatke i u dogovorenom vremenskom roku mi ćemo vam isporučiti auto na kućnu adresu, gde ćemo i potpisati kupoprodajni ugovor“, kaže Generalni menadžer PSC Komnenović Miloš Komnenović.

On dodaje da će budući vlasnici automobila na taj način znatno uštedeti vreme i novac jer na odlazak u banku i uzimanje papirologije mogu da zaborave.

Struka oživljavanje online kupovine automobila na srpskom tržištu očekuje već sledeće godine. Po uslovima poslovanja i modelima neće se razlikovati od one koja već postoji u razvijenim zemljama.