U okviru organizacije „Hrana za dušu“, Grundig, međunarodni brend bele tehnike i Masimo Botura, svetski priznat kuvar, pokrenuće projekat „Refettorio Gastromotiva“ tokom Olimpijskih igara 2016. u Rio de Žaneiru u okviru kojeg će kuvari pripremati izvrsne i hranljive obroke od viška hrane iz Olimpijskog sela.

Preko 10.500 sportista iz 205 različitih zemalja sveta poješće gotovo 14 miliona obroka tokom igara, što znači da će se napraviti nekoliko miliona tona otpada. U okviru projekta „Refettorio Gastromotiva“, vrhunski kuvari će ponovo iskoristiti više od 12 tona viška hrane iz Olimpijskog sela i napraviti 19.000 obroka (120 obroka na dan), koji će biti posluženi na toj lokaciji.

Povezana vest:  ETIHAD AIRWAYS OBELEŽIO MEĐUNARODNI DAN SREĆE

Ovaj jedinstveni projekat narodne kuhinje, u kome će učestvovati Masimo Botura i drugi vodeći međunarodni kuvari, odvijaće se u saradnji sa Brazilskom neprofitnom organizacijom „Gastromotiva“, osnovanom od strane Dejvida Herca, čiji je cilj da transformiše živote socijalno ugroženih ljudi uz pomoć hrane.

Podržan od strane Grundiga, „Refettorio Gastromotiva“ će činiti deo Inicijative za održivu hranu Olimpijskog komiteta u Riu 2016, i biće opremljen inovativnim Grundig proizvodima kako bi se produžio rok trajanja hrane i ponudila najkvalitetnija kulinarska podrška.

Osim toga, „Refettorio Gastromotiva“ biće središte projekata vezanih za hranu i društvenu inkluziju, kako bi se negovalo i telo i duša: nudiće radionice za zajednicu o ishrani i zdravoj hrani za porodice, kuvare i školske upravnike, kao i radionice o maksimalnom iskorišćavanju hrane.

Povezana vest:  Nedeljni ručak kod Mame

„Veoma smo ponosni što ćemo učestvovati u ovom jedinstvenom kulturnom projektu. Sinergija između Grundiga i „Hrane za dušu“ izgrađena je na istinskom poštovanju hrane, s ciljem da se baca manje hrane i nahrani više ljudi“, izjavio je ovim povodom Hakan Bulgurlu, generalni direktor Arčelika.

Kao premijum globalni brend sa snažnom svešću o ekologiji, Grundig predvodi inicijativu smanjenja bacanja hrane u svetu: u proseku 1,3 milijarde tona jestive hrane baci se svake godine. Poznat po svojoj filozofiji „Poštuj hranu“, Grundig smatra da ljudi treba da uživaju u dobroj hrani – i da je poštuju. Stoga, značaj održivosti je ono što tera kompaniju da osmišljava inovativne karakteristike proizvoda, koje duže čuvaju hranu svežijom, a pritom troše manje energije.

Povezana vest:  Čista i negovana koža u jednom potezu

Rezultat ove filozofije karakteristične i za neprofitnu organizaciju „Hrana za dušu“ Masima Boture je savršeno partnerstvo za podizanje svesti o bacanju hrane u svetu i inspirisanje ljudi da se bore protiv bacanja hrane u kuhinji.