U nedelju 4. septembra, na beogradskom Ušću, održana je BELGRADE 10K trka, najveća do sada. Preko deset hiljada trkača trčalo je gradsku rutu od deset kilometara pa se sa sigurnošću može reći da je Beograd postao svetska top destinacija za ljubitelje trčanja.
Hiljade trkača startovalo je na Ušću i trasom preko Brankovog mosta i centralnih gradskih ulica i nazad kroz Novi Beograd istrčalo zadatu kilometražu.
Zadovoljstvo da otvore do sada najveću Nike trku na ovim prostorima imali su naši najbolji sportisti, košarkašice Milica Dabović i Tamara Radočaj. Veliki broj poznatih ličnosti okupio se u jedinstvenom Nike gradu gde su zajednički bodrili trkače i dali apsolutnu podršku razvoju sporta i promociji zdravih životnih navika.
Kroz kapije jedinstvenog Nike grada prvi prijavljeni trkači prošli su već u 14 časova gde su ih čekale brojne zanimljive aktivnosti, od zagrevanja sa profesionalnim trenerima iz Nike+ Training Club-a, testa kondicije u Running Lab-u, sve do Beauty zone i dela sa sportskom masažom koju je za trkače obezbedio partner trke, Fizio Vračar.
Specijalno iznenađenje za prisutne u Nike gradu svakako je bio muzički koncert popularne MC Sajsi i muzičkog producenta Coby-ja koji su dodatno zagrejali masu pred trku.
Domaćini i voditelji BELGRADE 10K trke bili su Una Senić i Zoran Pajić koji su se pobrinuli za dobro raspoloženje svih prisutnih.
Pobednici velike BELGRADE 10K trke u ženskoj konkurenciji su Teodora Simović sa vremenom 00:35:01, Biljana Cvijanović sa vremenom 00:36:35, Ivana Petrović sa vremenom 00:38:17. Pobednici u muškoj konkurenciji su Osman Junuzović sa vremenom 00:31:48, Ognjen Stojanović sa vremenom 00:32:05, Stenly Kiboos sa vremenom 00:32:16.
Svi trkači na poklon su dobili Nike majice i druge zanimljive poklone koje su obezbedili partneri BELGRADE 10K trke, brendovi Aqua Viva, Henkel i Nivea.
“BELGRADE 10K je ove godine oborio apsolutno sve rekorde kada je u pitanju broj trkača. Više od deset hiljada ljudi oprobalo se u trci na deset kilometara i postalo deo značajne domaće trkačke istorije. Nastavićemo da postavljamo visoke ciljeve kada je negovanje i promovisanje trčanja i sporta u pitanju“, rekla je regionalna brend menadžerka kompanije Sport Time, Jelena Stojanović.