U nedelju 4. septembra, na beogradskom Ušću, održana je BELGRADE 10K trka, najveća do sada. Preko deset hiljada trkača trčalo je gradsku rutu od deset kilometara pa se sa sigurnošću može reći da je Beograd postao svetska top destinacija za ljubitelje trčanja.

Hiljade trkača startovalo je na Ušću i trasom preko Brankovog mosta i centralnih gradskih ulica i nazad kroz Novi Beograd istrčalo zadatu kilometražu.

Zadovoljstvo da otvore do sada najveću Nike trku na ovim prostorima imali su naši najbolji sportisti, košarkašice Milica Dabović i Tamara Radočaj i atletičar Emir Bekrić. Veliki broj poznatih ličnosti među kojima su glumac Vladimir Aleksić, manekeni Danijela Dimitrovska i Vlada Vuksanović, bloger Nichim Izazvan i mnogi drugi zajednički su bodrili trkače i dali apsolutnu podršku razvoju sporta i promociji zdravih životnih navika.

Povezana vest:  Zabavi se i osvoji super nagrade uz Grand Student!

Kroz kapije jedinstvenog Nike grada prvi prijavljeni trkači prošli su već u 14 časova gde su ih čekale brojne zanimljive aktivnosti, od zagrevanja sa profesionalnim trenerima iz Nike+ Training Club-a, testa kondicije u Running Lab-u, sve do Beauty zone i dela sa sportskom masažom koju je za trkače obezbedio partner trke, Fizio Vračar.

Povezana vest:  Ekskluzivna #NMD modna žurka održana u Parizu

Specijalno iznenađenje za prisutne u Nike gradu svakako je bio muzički koncert popularne MC Sajsi i muzičkog producenta Coby-ja koji su dodatno zagrejali masu pred trku.

Domaćini i voditelji BELGRADE 10K trke bili su Una Senić i Zoran Pajić koji su se pobrinuli za dobro raspoloženje svih prisutnih.

Svi trkači na poklon su dobili Nike majice i druge zanimljive poklone koje su obezbedili partneri BELGRADE 10K trke, brendovi Aqua Viva, Henkel i Nivea.

Povezana vest:  LG imenovao novog generalnog direktora za region Centralno-južne Evrope

“BELGRADE 10K je ove godine oborio apsolutno sve rekorde kada je u pitanju broj trkača. Više od deset hiljada ljudi oprobalo se u trci na deset kilometara i postalo deo značajne domaće trkačke istorije. Nastavićemo da postavljamo visoke ciljeve kada je negovanje i promovisanje trčanja i sporta u pitanju“, rekla je regionalna brend menadžerka kompanije Sport Time, Jelena Stojanović.