Sinoć je u beogradskom klubu Fabrika, veliki broj okupljenih gostiju prisustvovao svečanom proglašenju pobednika Opel #ADAMyourself takmičenja i premijeri prvog “srpskog” ADAMa.
Tom prilikom, direktor kompanije Opel, gospodin Dragan Nenadović uručio je ključeve novog Opel ADAM-a Milici Marjanović iz Beograda, čiji je jedinstveni dizajn pobedio u dugom i uzbudljivom onlajn takmičenju koje je okupilo preko 10.000 učesnika. Srećna pobednica je tako postala ponosna vlasnica svog personalizovanog modela koji će se ujedno proizvoditi kao limitirano izdanje specijalne “ADAMyourself” serije, i prodavati isključivo u Srbiji.
Kampanja ADAMyourself je lansirana još u decembru 2015. u srcu Opelovog sedišta u Nemačkoj, okupivši najveće zvezde digitalne „lajfstajl“ scene u Evropi, uključujući Vanju Milićević i Jelenu Karakaš, kao predstavnice Srbije. Poznati blogeri su pokazali kako prate trendove, koji stilovi su popularni danas – i zašto je Opel ADAM apsolutni šampion individualizacije.
Ubrzo su i svi ljubitelji brenda Opel dobili priliku da pokažu svoju kreativnost, maštu, stil i kreiranjem svoje verzije ADAMa uđu u takmičenje za veliku premiju. Žiri, uključujući predstavnike Opel-a i deset evropskih blogera, izabrao je najlepše modele po zemljama i nagradio pobednike, koji su dobili ADAMa po svom dizajnu i postali zaštitna lica “ADAMyourself” kampanje.
U Srbiji, kao i ostalim evropskim zemljama, takmičenje je privuklo veliku pažnju, što potvrđuje i broj od preko 170.000 glasova koje su takmičari ostvarili. Nakon uspešne kampanje, ADAM je dokazao svima da predstavlja jedinstven spoj fantastičnog urbanog profila, makismalne personalizacije i da je automobil sa beskonačnim mogućnostima.