U Beogradu je predstavljen novi, domaći dres fudbalske reprezentacije Srbije, britanskog proizvođača sportske opreme Umbro, čiji je zvanični distributer i licencier kompanija Sport Vision. Fudbaleri reprezentacije će u novom dresu zaigrati prvi put na kvalifikacionoj utakmici protiv Moldavije 6. oktobra u Kišinjevu.

Novi dres, u kojem će naši fudbaleri igrati na domaćem terenu, karakteriše tradicionalna crvena boja kao i kombinacija elegantnog dizajna sa inovativnim preformansama. Novina na dresu je i kragna, izrađena u retro stilu. Inspiracija i ideja za novi srpski dres bila je da svojom jednostavnošću i elegentnošću podseti na lepotu igranja fudbala i navijanja za nacionalni tim.

Povezana vest:  ADIDAS predstavio novi dres Mančester junajteda

Umbro je primenio svoje umeće u pravljenju fudbalskih dresova u svom jedinstvenom stilu. Tradicionanlni dres je izrađen u 2 boje, crvenoj za igru na domaćem terenu i beloj za gostovanja. Za razliku od dresa crvene boje, beli dres zadržao je V izrez, sa crvenim umetnutim detaljem.

Na poleđini vrata je grb Fudbalskog saveza Srbije. Brojevi na dresu su dizajnirani i perforirani tako da čine dres lakšim i daju mu mogućnost da ne zadržava toplotu. Dresovi su takođe dizajnirani da poboljšaju performanse igrača i njihovu udobnost.

Povezana vest:  Čapelja isključen iz fudbala zbog šamaranja fudbalerke Zvezde

Dizajn dresa obuhvata niz jedinstvenih karakteristika vezanih za nacionalni tim Srbije. Simbolizuje novu energiju mladih i strastvenih srpskih igrača, želju za pobedom i ponavljanjem zlatnih dana domaćeg fudbala…

“Srpski tim čine vrhunski fudbaleri sveta i nadamo se i podržavamo ih da i takve rezultate ostvare. Ovo je važan trenutak za Umbro i Sport Vision i mi smo ponosni što nastavljamo saradnju sa Fudbalskim savezom Srbije” – izjavila je direktorka marketinga Sport Vision-a, Anja Dmitrović.

Novi domaći dresovi bice u prodaji u Sport Vision prodavnicama i online shop-u od četvrtka, 29.9.2016. godine.Sport Vision ekskluzivni je zastupnik i licencier brenda Umbro za Srbiju, Bosnu, Crnu Goru, Makedoniju, Hrvatsku, Albaniju, i Bugarsku. Sport Vision ima više od 200 prodavnica u regionu.
Slogan kampanje za nove dresove fudbalske reprezentacije je „SVI ZAJEDNO“. Kampanja ima za cilj da se ujedinjeno igra, navija a pre svega uživa u dobrom fudbalu. Novi dres Srbije namenjen je svima – kako najmlađim najvijačima tako i damama ali i starijim fanovima koji zajedno uživaju u dobroj igri.

Povezana vest:  KVALIFIKACIJE ZA SP 2018, Srbija pobedila Austriju i zauzela prvo mesto u grupi