Etihad ervejz je dobio pet zvezdica od organizacije Skajtreks (Skytrax Certified 5-Star Airline Rating), što se smatra najvišim standardom kvaliteta u avio-industriji, čime je osnažio svoju lidersku poziciju u pogledu inovativnog pristupa iskustvu putnika, pružanju usluga i gostoprimstvu.
Rejting je dodeljen na osnovu sveobuhvatnog tromesečnog ispitivanja proizvoda i usluga avio-kompanije, koje je sprovela londonska konsultantska kuća. Dodela rejtinga je objavljena na specijalnoj svečanosti koja je danas održana u „Etihad akademiji za inovacije“ u Abu Dabiju.
Skajtreks rejting od pet zvezdica predstavlja potvrdu kvaliteta proizvoda i usluga avio-kompanije i dodeljuje se prevoznicima koji su ostvarili najviši nivo kvaliteta, kao priznanje za izuzetnost proizvoda i usluge osoblja u svim fazama putovanja. Avio-kompanije se ocenjuju na osnovu kriterijuma koji se odnose na sve kabine, u koje spadaju: sedišta, bezbednosne procedure, zabava na letu, čistoća kabina, komfor, ketering, „djuti fri“ prodaja i sadržaji za čitanje.
Piter Baumgartner (Peter), generalni direktor Etihad ervejza, je izjavio: “Rejting predstavlja kulminaciju više od jedne decenije napornog rada i stalne inovacije – prekretnicu na putovanju Etihad ervejza. Naša kompanija prevazilazi norme vazduhoplovstva i svoju inspiraciju nalazi u vrhunskim ugostiteljskim firmama širom sveta. Danas smo poznati kao avio-kompanija koja ima drugačiji pristup letenju i to radi sa stilom i ukusom.
To se nije moglo postići bez strasti i požrtvovanosti naših zaposlenih – od osoblja na aerodromu, kabinske posade, do onih koji rade iza scene u Abu Dabiju i širom sveta, neumorno pružajući najbolje proizvode i usluge u ovoj oblasti.”
U okviru izveštaja sveobuhvatnog ispitivanja, visoko su ocenjeni zaposleni avio-kompanije, kao i ponos koji osećaju prema kompaniji i njenim proizvodima. Ispitivanjem je takođe ustanovljen visok stepen pažnje koja se obraća na detalje prilikom pružanja usluga, što malobrojne kompanije mogu da postignu – spoj discipline i spontanosti, i iskrenog zanimanja za dobrobit putnika.
Edvard Plejsted (Edward Plaisted), generalni direktor Skajtreksa, je izjavio: „Etihad ervejz je vodeći igrač u komercijalnoj avijaciji. Rejting od pet zvezdica svedoči o posvećenosti avio-kompanije inovaciji, visokom kvalitetu usluga i komforu. Naročito je značajna pažnja koju Etihad obraća na detalje i pedantan pristup dizajnu, koji nam je doneo – među ostalim jedinstvenim proizvodima – revolucionarne kabine aviona erbas A380 i boing 787, koje su očigledno najbolje u svojoj klasi.“
Kabinsko i zemaljsko osoblje Etihad ervejza odražava usmerenost avio-kompanije na pružanje iskrene usluge i gostoprimstva, pod jakim uticajem arapske kulture. Avio-kompanija zapošljava batlere koji su prošli obuku na akademiji Savoj u Londonu i pružaju vrhunski nivo usluge gostima koji borave u Etihad Rezidenciji, trosobnom apartmanu u avionu erbas A380; visoko kvalifikovani šefovi kuhinje na letu u Prvoj klasi koji stvaraju najfinija kulinarska iskustva; ljubazne menadžere za hranu i piće u biznis klasi i „leteće dadilje“ koje su obučavane na koledžu Norland i pomažu roditeljima tokom dugolinijskih letova.
Etihad ervejz je osvojio nekoliko Skajtreks nagrada za svoje proizvode u prvoj i biznis klasi, među kojima su nedavno uručena priznanja za „Avio-kompaniju sa najboljom prvom klasom u svetu”, „Najbolji ketering u prvoj klasi u svetu” i „Najbolje sedište u prvoj klasi u svetu” za apartmane u prvoj klasi u avionu erbas A380, na godišnjoj dodeli Skatjtreks (Skytrax World Airline Awards) u julu ove godine na aeromitingu u Farnborou.
Istraživački tim Skajtreksa je ustanovio vrhunski kvalitet obeda na letu, uz pohvale avio-kompaniji za meni koji se sastoji od više obroka za degustaciju, koji se servira u prvoj klasi. Šefovi kuhinje na letu u prvoj klasi kreiraju jedinstveno iskustvo obedovanja koristeći se specijalnim izborom svežih namirnica. Gosti prve i biznis klase mogu da obeduju u bilo koje vreme izborom iz kreativnih, pažljivo osmišljenih „a la karte“ i „dine anytime“ menija.
Nove kabine avio-kompanije su visoko ocenjene sa posebnom pažnjom usmerenom na luksuzne apartmane u prvoj klasi u avionima erbas A380 i boing 787, nove studio apartmane u biznis klasi i „Smart Seats“ sedišta u ekonomskoj klasi. Nagrađene kabine su postavile nove standarde za prostor, komfor i privatnost.
Analitičari Skajtreksa su takođe bili veoma impresionirani novom ekonomskom klasom i naglasili nedavno uvedene inovacije i unapređenja kao što su „fixed-wing“ naslon za glavu, utikač za struju na svakom sedištu, USB priključak koji je pogodno smešten ispred gosta, ručni uređaj sa ekranom osetljivim na dodir na svakom sedištu u svim avionima erbas A380 i boing 787, što gostima omogućava da istovremeno koriste više funkcija na ručnim uređajima i ekranima osetljivim na dodir na sedištima.
Na zemlji, Etihad ervejz raspolaže sa 15 salona na aerodromima širom sveta uključujući vodeće salone u Abu Dabiju (novi Salon i spa prve klase na aerodromu u Abu Dabiju na Terminalu 3; Premijum salone na Terminalu 1 i 3; Premijum salon u okviru jedinstvene zone carinske i bezbednosne pretkontrole, i Premijum salon na dolascima), kao i salone u Frankfurtu, Londonu, Mančesteru, Dablinu, Parizu, Vašingtonu, aerodromu JFK u Njujorku, Sidneju, Melburnu i Los Anđelesu.
Saloni nalikuju na ugođaj koji pružaju vodeći hoteli i privatni klubovi, i pružaju mirno okruženje u kome gosti mogu da se opuste, odmore, zabave i uživaju u jedinstvenom iskustvu obedovanja i prepoznatljivoj ljubaznoj usluzi.