„Beč – sada i zauvek“ je novi slogan kojim grad Beč želi u budućnosti da privlači inostrane goste. Novi koncept razvijen je i iz saznanja do kojih se došlo u oblasti istraživanja mozga.

„Publiku koja je planirala da jednoga dana poseti Beč animirali smo od 2009. godine sloganom „Sada il‘ nikada“, da odmah dođe u posetu Beču. Tako smo razvili Beč u destinaciju koja se mora videti. Sada idemo korak dalje i utičemo na emocionalnom nivou, želimo da probudimo čežnju u glavama naših klijenata“, kaće direktor Bečkog turizma, Norbert Ketner. Cilj je da Beč stalno bude „premijum-brend“.

Povezana vest:  Ball korporacija objavljuje odobravanje naučno zasnovanih ciljeva za smanjivanje emisije gasova koji imaju efekat staklene bašte

Sa novim reklamnim sloganom „Sada i zauvek“ treba istaći prednosti grada, kao što su kultura kulinarstva, carsko nasleđe ili svest o životnoj sredini. Treba da se pojačaju pozitivne asocijacije koje turisti imaju kada pomisle na Beč, kaže Ketner. „Beč se smatra metropolom sa visokim kvalitetom života koja asocira na uživanje“.

Za aktuelni koncept Bečki turizam se poslužio tzv. metodama neuromarketinga koji povezuje strategije komunikacije sa saznanjima iz oblasti istraživanja mozga. Smatra se da emocije i naše nesvesno 90% odlučuju o tome koju destinaciju za putovanje biramo.

Povezana vest:  Probuđena i blistava koža kao nakon dobro prospavane noći uz NIVEA Q10 plus Energy dnevnu kremu protiv bora

Samo između 2010. i 2015. godine u Beču su noćenja gostiju iz evropskih zemalja porasla za četvrtinu, dok su noćenja sa prekookeanskih tržišta porasla za 78 odsto.

PHOTO: WienTourismus/Peter Rigaud i WienTourismus/Karl Thomas